سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: اردوی تیم ملی امید در بهترین شرایط ممکن برپا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید ایران پس از جلسه امروز با رییس، سرپرست دبیرکلی و مسئولان بخش های مختلف فدراسیون فوتبال عنوان کرد: از حمایت های صورت گرفته از سوی فدراسیون در راه برپایی نخستین اردوی تیم ملی امید کمال سپاس را دارم.ما در این اردو، به بررسی وضعیت بازیکنان قبلی و همچنین گروهی از نفرات جدید پرداختیم.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی امید در بهترین شرایط ممکن برپا شد.خوشحالم که مجموعه ای از بازیکنان مستعد و با انگیزه را در اختیار داریم. این نفرات استعدادهای درخشان برای فردای فوتبال کشور هستند و شکی نیست که در سال های آتی پیراهن تیم ملی بزرگسالان را برتن خواهند کرد.این موضوع مسولیت آنها را بیشتر می کند.

مجیدی خاطرنشان کرد: اینکه فدراسیون فوتبال نگاه دور اندیشانه ای به آینده دارد موضوع بسیار مهمی است.در جلسه امروز، کلیه جزییات اردویی، مسابقات، پشتیبانی، بین المللی با حضور آقای تاج مورد بررسی قرار گرفت و تاکیدهای رئیس فدراسیون فوتبال به بخش های زیر مجموعه باعث دلگرمی برای من است.برنامه های تیم امید با همراهی مدیر تیم در روزهای آتی پیش خواهد رفت و همه با انگیزه بالا در روند آماده سازی تیم شرکت خواهند داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )