علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی می‌تواند با سابقه‌ای که در اینترمیلان و ایتالیا داشته در استقلال موفق باشد، اما این مربی به ابزار و بازیکن نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, علی جباری در حاشیه نشست خبری آندره استراماچونی, سرمربی جدید استقلال درباره وضعیت این تیم پیش از آغاز رقابت‌‌های لیگ برتر اظهار داشت: بهتر است باشگاه اجازه ندهد بازیکنانی که قرارداشان تمام شده از تیم جدا شوند و باید با آنها به توافق برسند. بازیکنانی که استقلال تاکنون جذب کرده در حد نام استقلال نیستند, استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد که بتواند جواب هواداران را بدهد.

وی درباره اینکه با این وضعیت اقتصادی آیا می‌توان بازیکن بزرگ جذب کرد, ابراز داشت: در این شرایط حفظ بازیکن سخت شده و من این موضوع را قبول دارم ولی اگر استقلال اگر بازیکن بزرگ جذب نکند, به مشکل می‌خورد, چون هواداران دیگر نمی‌توانند تحمل کنند و امسال هرطور شده تیم باید حتماً قهرمان شود.

پیشکسوت استقلال راجع به اینکه آیا استراماچونی می‌تواند در استقلال موفق باشد, تصریح کرد: من معتقدم ایشان می‌تواند با سابقه‌ای که در اینترمیلان و ایتالیا داشته در استقلال موفق باشد اما این مربی به ابزار و بازیکن نیاز دارد. او اگر بازیکن نداشته باشد چه‌کار می‌خواهد بکند؟!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.