در ادامه مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ تیم ملی فوتبال کلمبیا بر قطر غلبه کرد و تقابل آرژانتین و پاراگوئه هم به تساوی انجامید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته دوم از مسابقات مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹، صبح امروز (پنجشنبه) دو دیدار از گروه B برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتبال کلمبیا به لطف گل دقیقه ۸۶ دووان زاپاتا با نتیجه یک بر صفر بر قطر - یکی از میهمانان این تورنمنت - غلبه کرد. شاگردان کارلوس کی‌روش با این برد ۶ امتیازی شدند و صعود زودهنگام خود به عنوان صدرنشین این گروه را به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها رقم زدند.

آرژانتین هم با نتیجه یک- یک مقابل پاراگوئه متوقف شد. ریچارد سانچس در دقیقه ۳۷ پاراگوئه را ابتدا در نتیجه پیش انداخت و در ادامه لیونل مسی در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند. شاگردان ادواردو بریتزو همچنین در این بازی یک پنالتی در دقیقه ۶۲ بازی توسط درلیس گونسالس به هدر دادند تا آلبی‌سلسته از شکست فرار کند.

با این نتایج پاراگوئه با ۲ امتیاز در رده دوم گروه B قرار گرفت و تیم‌های قطر و آرژانتین نیز هر یک با یک امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های بعدی جای دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۱ )