هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به بانوی پیر برای پیوستن به این تیم چراغ سبز نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد که مذاکرات میان باشگاه یوونتوس آدرین رابیو، هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نتیجه داده و این بازیکن فرانسوی پیشنهاد بانوی پیر را پذیرفته است.

رابیو که فصل گذشته به خاطر عدم تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن از سوی مدیران این باشگاه طرد و به تیم‌های ذخیره تبعید شد، ۱۲ روز دیگر با این تیم قرارداد دارد و پس از آن بازیکن آزاد می‌شود. این بدان معناست که او می‌تواند به هر تیمی که بخواهد ملحق شود، بدون آنکه حتی یک یورو عاید پاریسی‌ها شود.

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که رابیو برای سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش به منطقه توسکانی ایتالیا رفته و از همین فرصت برای مذاکره با یوونتوس استفاده کرده است.

در همین حال برنامه چیرینگیتو در تلویزیون اسپانیا مدعی شده است که رابیو برای پیوستن به یوونتوس با قراردادی ۵ ساله به توافق رسیده است و بانوی پیر به او وعده داده که سالانه ۷ میلیون یورو حقوق می‌گیرد. این شبکه نوشته است که بانوی پیر همچنین ۱۰ میلیون یورو دیگر برای رابیو به عنوان پاداش عقد قرارداد نظر گرفته است تا او را ترغیب کند چشم روی پیشنهادی دیگری که دارد ببندد.

رابیو ۲۴ ساله بیش از ۲۰۰ بازی برای پاری‌سن‌ژرمن انجام داد و با این تیم ۶ بار قهرمان لوشامپیونه شد. پیش از این شایعاتی مبنی بر تمایل منچستریونایتد به خرید رابیو هم شنیده می‌شد اما ظاهراً او اکنون در آستانه پیوستن به صف هافبک‌هایی مانند آندره‌آ پیرلو، پل پوگبا، امره جان و آرون رمزی است که همگی به عنوان بازیکن آزاد به بیانکونری ملحق شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.