فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید ابراز امیدواری کرد ادن ازار وارث لیونل مسی در فوتبال جهان شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، فرناندو مورینتس در واکنش به این پرسش که دوست دارد کدام بازیکن کنونی فوتبال جهان وارث لیونل مسی شود گفت: نمی‌دانم. تمام جهان درباره کلیان امباپه صحبت می‌کنند. می‌خواهم که این بازیکن ادن ازار باشد. او اکنون ۲۸ ساله است و امباپه جوان‌تر است اما فکر می‌کنم ادن ازار فصل آینده در رئال منفجر می‌شود. چه کسی می‌داند. شاید هم فروخته شود.

فاتح ۳ دوره لیگ قهرمانان اروپا همراه تیم رئال مادرید درباره جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ نیز خاطرنشان کرد: فرانسه که در جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه به قهرمانی رسید تیم بسیار جذابی دارد. ایتالیایی‌ها نیز همیشه اثبات کردند که در بالاترین سطح بازی خواهند کرد. آلمان نیز یک حریف بسیار سخت است. هر چند آلمان در چند سال اخیر نتوانسته به موفقیتی دست یابد اما از تیم جوان و آینده‌داری بهره‌مند است. البته در نهایت آرزوی من این است که اسپانیا در جمع مدعیان قهرمانی باشد.

فرناندو مورینتس درباره عملکرد تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: همانند یک هوادار فکر می‌کردم این رقابت‌ها برای ما عالی پیش خواهد رفت اما ثبات این تیم با تغییر سرمربی به هم خورد و تاثیر منفی روی بازیکنان گذاشت. خیلی سعی کردند تا مانع این اتفاق شوند اما نتوانستند.

مهاجم سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکن اکنون در جهان بهترین است اظهار داشت: لیونل مسی. زمانی که کریستیانو رونالدو در رئال بازی می‌کرد رقابت آنها در لالیگا نمایش خوبی بود. رونالدو را هم خیلی دوست دارم و نشان داد که در لیگ‌های اسپانیا، انگلیس و ایتالیا می‌تواند بهترین باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.