مهاجم سبزپوشان اصفهان پس از تمدید قرارداد با این باشگاه گفت: ذوب آهن را مثل خانه خودم می‌دانم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر ارسلان مطهری پس از تمدید قرارداد با سبزپوشان اظهار داشت: تیم ذوب آهن نسبت به سایر تیمهای حاضر در لیگ سازماندهی بسیار خوبی دارد و رفاقت و صمیمیت بین بازیکنان و کادر فنی مثال زدنی است.

مطهری گفت: مدیرعامل بسیار خوب و با دانش این باشگاه که بدون اغراق آرامش، نظم و امکانات را برای تیم فراهم کرده است و همچنین آقای منصوریان که اولین مربی من در لیگ برتر بودند وشناخت کافی از نحوه بازی من داشتند، همه اینها دلایلی بود که احساس کردم که با حضورم در تیم ذوب آهن میتوانم هم به فوتبال خودم و هم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

وی در ارتباط با عملکرد آتی تیم ذوب آهن در لیگ برتر و آسیا گفت با نتایجی که پارسال در ابتدای لیگ گرفتیم خیلی‌ها فکر می‌کردند ذوب آهن به مرحله پلی اف رفته و سقوط خواهد کرد. ولی به لطف خداوند و با تلاش بازیکنان توانستیم ذوب آهنی را که همه انتظارش داشتند را نشان بدهیم. از این به بعد هم همه تلاش خودمان را خواهیم کرد که جایگاهی که در شان نام ذوب آهن باشد در لیگ برتر و آسیا بدست آوریم.

مهاجم سبزپوشان در پایان تاکید کرد با توجه به اینکه پیشنهادات خیلی خوبی داشتم اما چون ذوب آهن را خانه خودم می دانستم و اطمینان دارم که در این تیم بسیار موفق خواهم بود در ذوب آهن ماندم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.