حسن بیت‌سعید مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد که به خاطر مردم خوزستان در این تیم ماندگار شد.

حسن بیت‌سعید در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تمدید قراردادش با فولاد خوزستان اظهار داشت: واقعیت این است که من چند پیشنهاد داشتم و حتی با یک پیشنهاد خارجی هم مواجه شدم، ولی جدایی از فولاد سخت بود. من فولاد و مردم شهرم را دوست دارم و مردم خوزستان، اصلی‌ترین دلیلی بودند که باعث شدند قراردادم را تمدید کنم. این بهترین تصمیمی بود که گرفتم و امیدوارم عملکرد خوبی در فصل جدید داشته باشم.

بیت‌سعید در رابطه با حضور جواد نکونام در فولاد خوزستان تأکید کرد: نکونام سابقه روشنی در دوران بازیگری دارد و از وقتی هم که کار مربیگری را شروع کرده، عملکرد خوبی داشته است. قطعاً نکونام با تجربیاتش می‌تواند به موفقیت برسد و امیدوارم فولاد با این مربی روزهای خوبی را در پیش داشته باشد.

مهاجم فولاد خوزستان در مورد قطع همکاری فولاد با افشین قطبی و نتایج نه‌چندان خوبی که این مربی گرفت، تصریح کرد: قطبی مربی خوبی است و در چند کشور مختلف مربیگری کرده است. فولاد فصل قبل شرایط خاصی داشت و چند مربی هم برای این تیم زحمت کشیدند که باید از آنها تشکر کنم. هر بازیکن و مربی دوست دارد خودش و تیمش در سطح بالایی باشند، ولی همان‌طور که گفتم فولاد فصل قبل شرایط خاصی داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.