کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد، مسئولان این باشگاه چند گزینه را برای دستیاری سرمربی جدید آبی‌پوشان مدنظر دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کامران منزوی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره بحث منتفی شدن حضور آندره‌آ استراماچونی در استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم استراماچونی این حرف را به چه کسی گفته است! همکاران استراماچونی به ایران آمدند و از امکانات بازدید کردند و صبح امروز به کشورشان بازگشتند. نمی‌دانم چطور آنها به مقصد نرسیده، این اخبار پیچیده است!

وی افزود: ما از این موضوعات بی‌خبریم و منتظریم قراردادی را که به صورت ایمیلی از سوی استراماچونی تأیید شده است، بفرستد. نقل قولی از یکی از اعضای هیئت مدیره شده که شاید برای عضو پیشین بوده است، چرا که ما پنج نفر بیشتر در هیئت مدیره نیستیم و کسی خبر ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: همکاران استراماچونی تازه برگشته‌اند و هنوز وقتی به مقصد نرسیده‌اند، چطور این خبرها منتشر می‌شود؟! همه چیز مثبت بود و آرزوی هر کسی است که به ایران بیاید و کار کند. امید اول‌مان به خداست و تیم‌مان با ریشه‌تر از این صحبت‌هاست. امیرحسین فتحی توافقات کلی با استراماچونی را انجام داده است. قرار بود دستیاران او به ایران بیایند و نظرشان را به استراماچونی بدهند. ما مشکلات بزرگ‌تر از انتخاب مربی در کشورمان و استقلال داشتیم. منابع مالی ناشی از چندین و چند سال بار سنگین را برای باشگاه ایجاد کرده بود که با مساعدت مشکلات در حال حل شدن است. هواداران استقلال واقعاً نعمت هستند و آنقدر حمایت کردند که این مشکلات در حال برطرف شدن است.

منزوی درباره انتخاب دستیار ایرانی برای کادر فنی استراماچونی گفت: اجازه دهید بعدازظهر امروز جواب مربی را بگیریم و سپس نظر بدهیم. اسامی زیاد است و چهار پنج نفر از خوش‌نام‌ها و قدیمی‌ها هستند. ما به خاطر دست به دست شدن اسامی به مشکل خورده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.