بررسی بازیکنان ورودی و خروجی تراکتورسازی در نقل و انتقالات نشان می‌دهد که وضعیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه برای ماندن یا نماندن در این تیم هنوز مبهم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم تراکتورسازی که در نقل و انتقالات تابستانی تاکنون ۴ بازیکن جدید به خدمت گرفته، همچنان به دنبال جذب یاران جدید است.

محمدرشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری و سعید مهری؛ ۴ بازیکنی هستند که برای فصل آینده حضورشان در تراکتورسازی قطعی شده است. با این حال، باشگاه تراکتورسازی به دنبال جذب بازیکنان جدید دیگری در پست‌های مختلف است.

بررسی وضعیت ۴ بازیکن جدید تراکتورسازی/ پاتَک به پرسپولیس و سپاهان به سبک زنوزیخیالتان از بابت دروازه راحت!

در پست دروازه‎بان، تراکتورسازی محمدرضا اخباری را از فصل گذشته در اختیار دارد که این بازیکن در لیگ نوزدهم نیز برای سرخپوشان تبریزی به میدان خواهد رفت.

در کنار اخباری، تراکتورسازی امسال رشید مظاهری را هم به خدمت گرفته تا به عنوان دروازه‌بان اول از وی استفاده کند و اخباری نیز گلر شماره ۲ باشد.

با حضور مظاهری و اخباری و یک دروازه‌بان جوان به نام محمدیان، به نظر می‌رسد که تراکتورسازی مشکلی از بابت دروازه نداشته باشد.

نیاز خط دفاعی به ترمیم اساسی

در خط دفاع، تا این لحظه جدایی محمد طیبی قطعی شده و این اتفاق به زودی برای علی عبدالله‌زاده نیز خواهد افتاد. همچنین رضا شربتی نیز با اتمام خدمت سربازی‌اش راهی تیم فولاد خوزستان می‌شود.

همچنین می‌شود به این لیست، نام دانیال اسماعیلی‌فر را هم اضافه کرد که فصل گذشته به عنوان مدافع راست در تراکتورسازی به کار گرفته می‌شد.

به این ترتیب، تراکتورسازی در نقل و انتقالات تا این لحظه یک مدافع میانی و سه مدافع کناری‌اش را از دست داده است.

تنها مدافعی که تاکنون حضورش در تراکتورسازی قطعی شده، محمدرضا خانزاده است که جایگزین محمد طیبی در ترکیب سرخپوشان تبریزی خواهد شد.

تراکتورسازی برای استحکام بیشتر خط دفاعی، به دنبال جذب سیلو دوس‌سانتوس، مدافع برزیلی است که در حال حاضر در آستانه عقد قرارداد با این تیم قرار گرفته است.

همچنین در پست دفاع کناری، از بین وریا غفوری و رامین رضائیان؛ یک نفر راهی تراکتورسازی خواهد شد تا در این پست نیز مشکل تیم تبریزی برطرف شود. در این پست، تراکتورسازی سید احمد موسوی را هم دارد که می‌تواند در مواقع ضروری به دام تیمش برسد.

دفاع چپ نیز جایی است که احسان حاج‌صفی، کاپیتان سوم تیم ملی در آن توپ می‌زند و به نظر می‌رسد تراکتورسازی مشکلی در این پست نداشته باشد.

تراکتورسازی به‌دنبال جذب ۲ بازیکن استقلالدر انتظار تغییرات گسترده در خط میانی

در مورد خط هافبک تراکتورسازی اما، ابهامات زیادی وجود دارد. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه؛ اصلی ترین یاران تراکتورسازی در این پست هستند که آینده‌شان هنوز مبهم است.

جدایی مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان و علی طاهران تاکنون قطعی شده و اکبر ایمانی و یوکیا سوگیتا قطعاً در تیم فصل بعد تراکتورسازی حضور دارند. وضعیت علیرضا نقی‌زاده نیز مبهم است.

تراکتورسازی در این پست، مهدی تیکدری و سعید مهری را هم به خدمت گرفته، اما هنوز گزینه‌های زیادی دارد تا خط میانی خود را برای فصل آینده ترمیم کند.

به نظر می‌رسد خط هافبک تراکتورسازی، برای فصل آینده بیشترین تغییرات را به خود خواهد دید.

زوج جدید برای خط حمله

خط حمله، در لیگ هجدهم بیشترین حاشیه را برای تراکتورسازی درست کرد. امید اصلی تراکتورسازان در خط حمله به آنتونی استوکس و لی هری اروین بود که هر کدام از آنها مشکلات زیادی را برای این تیم ایجاد کردند.

در این شرایط، نه استوکس و نه اروین، هیچ‌کدام در تیم فصل بعد تراکتورسازی حضور نخواهند داشت و از این تیم جدا می‌شود.

گزینه‌های زیادی برای خط حمله تراکتورسازی مطرح شده است. قطعاً یک و یا دو مهاجم خارجی امسال جذب تراکتورسازی خواهند شد و یک مهاجم ایرانی نیز در کنار آنها به تبریز خواهد آمد.

تراکتورسازی در این پست محمدرضا آزادی را هم دارد که در مواقع لزوم می‌تواند از این بازیکن جوان استفاده کند.

همچنین ساسان انصاری هم دیگر مهاجم تیم تراکتورسازی است که به احتمال زیاد فصل آینده نیز در این تیم حضور خواهد داشت.

۲ مهاجم خارجی تراکتورسازی در آستانه جدایی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.