سران باشگاه چلسی هافبک پیشین لیورپول را جانشین مناسبی برای ادن ازار می‌بینند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «میرر» انگلیس گزارش داد مدیران باشگاه چلسی به دنبال این هستند تا فیلیپه کوتینیو را به عنوان جانشین ادن اِزار به خدمت بگیرند، این در حالی است که این هافبک بلژیکی پس از فینال لیگ اروپا که به قهرمانی آبی‌پوشان لندنی انجامید، اشاره کرد که این آخرین بازی‌اش با پیراهن چلسی بود.

کوتینیو که در ماه ژانویه ۲۰۱۸ از لیورپول به بارسلونا پیوست، جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم را از دست داده و به همین دلیل زمزمه جدایی وی از جمع آبی‌واناری‌ها در تابستان بر سر زبان‌ها افتاده است. از منچستریونایتد هم به عنوان یکی دیگر از مشتریان اصلی این هافبک برزیلی یاد شده است.

این هافبک ۲۶ ساله که تا سال ۲۰۲۳ با بارسلونا قرارداد دارد، در فصل اخیر در ۳۴ بازی لالیگایی برای این تیم به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن ۵ گل، ۲ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت. گفته می‌شود چلسی برای به خدمت گرفتن کوتینیو باید ۱۴۰ میلیون پوند به بارسلونا بپردازد.

در عین حال نشریه «تلگراف» خبر داد باشگاه رئال مادرید هم خود را آماده ارائه پیشنهادی ۱۰۶ میلیون پوندی به چلسی به منظور نهایی کردن انتقال ادن اِزار به سانتیاگو برنابئو می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.