تیم فوتبال ذوب آهن با تساوی برابر النصر عربستان به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و حریف الاتحاد دیگر نماینده عربستان شد.

به گزارش ایسنا، تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان از ساعت ۲۳ و در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. ذوب آهن با این نتیجه ۱۲ امتیازی شد و مرحله گروهی را با صدرنشینی به پایان رساند. آن ها باید روز ۱۴ مرداد در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الاتحاد عربستان بروند. النصر نیز با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافت تا حریف الوحده امارات شود.

گزارش نیمه نخست

در ابتدای بازی تیم فوتبال ذوب آهن کار را تهاجمی آغاز کرد اما اولین موقعیت بازی را تیم النصر ایجاد کرد. حرکت ترکیبی آن ها در دقیقه ۷ از سمت راست به یک موقعیت تک به تک ختم شد که نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

با اینکه النصر برای صدرنشینی نیاز به برد داشت اما بازی در این نیمه برابر دنبال شد و هیچ یک از دو تیم برتری خاصی نسبت به دیگری نداشتند. در این نیمه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و موقعیت های کمی به وجود آمد.

گزارش نیمه دوم

در این نیمه هم بازی تقریبا همانند نیمه اول پایاپای دنبال شد با این تفاوت که تیم النصر برای کسب سه امتیاز مسابقه فشار بیشتری به تیم ذوب آهن وارد کرد اما باز هم از خلق موقعیت‌های خطرناک و پرتعداد عاجز بود. البته النصری ها در چند صحنه با شوت های نصفه و نیمه دروازه ذوب آهن را تهدید کردند که واکنش های محمد باقر صادقی آن ها را ناکام گذاشت. در طرف دیگر میدان هم ذوب آهنی ها بیشتر سعی در اداره بازی داشتند و نتوانستند موقعیت زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند. محمد رضا حسینی در دقیقه ۸۰ فرصت داشت با یک شوت از راه دور دروازه حریف را باز کند اما این ضربه با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. این مسابقه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا ذوب آهن همچنان در این فصل لیگ قهرمانان بدون شکست باقی بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.