مهاجم اروگوئه‌ای تیم بارسلونا به انتقاداتی که از او به خاطر انتخاب زمان نامناسبی برای جراحی زانویش صورت گرفته است، پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس سوارس سکوت خود را برای پاسخ دادن به انتقادات شکست، انتقاداتی که از او به خاطر تنها گذاشتن بارسلونا در مقطع پایانی فصل جهت درمان زانویش صورت گرفته است. پس از قطعی شدن قهرمانی بارسلونا در لالیگا، سوارس هم‌تیمی‌هایش را تنها گذاشت تا زیر تیغ جراحان برود و این در حالی بود که بارسا هنوز یک بازی حساس دیگر در جام حذفی اسپانیا داشت و آن را بدون او باخت.

سوارس در پیامی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، به آن دسته از هوادارانی که عمل جراحی او را غیرضروری و قابل موکول کردن به پایان فصل دانسته‌اند، اینگونه پاسخ داد: مشکل من از مدت‌ها پیش با درد در غضروف زانویم شروع شد اما به لطف تلاش‌های فوق‌العاده تیم پزشکی و راهکارهای آن، توانستم بدون مشکل خاصی این وضعیت را تحمل کنم و به بازی کردن ادامه دهم. اما مصدومیتی که مجبور شدم به خاطرش تحت عمل جراحی قرار بگیرم هیچ ربطی به مشکل غضروف زانویم نداشت بلکه به دلیل آسیبی بود که در بازی مقابل لیورپول به مینیسک زانویم وارد آمد.

سوارس با تأکید بر تعهد کاملش به بارسلونا افزود: من از زمانی که به بارسلونا پیوستم، هر روز تعهد و مسئولیت‌پذیری‌ام در قبال این باشگاه را نشان داده‌ام و در تمرینات و تمام مسابقات با تمام توانم کار کرده‌ام به خاطر اینکه بازی در بارسلونا رؤیای همیشگی من بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.