سردار آزمون (زنیت سن‌پترزبورگ) و میلاد محمدی (احمد گروژنی) نمره‌های فنی خوب و متوسطی در فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۱۸ لیگ برتر روسیه دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۱۸ لیگ برتر روسیه روز گذشته (یکشنبه) با برگزاری همزمان دیدارهای هفته سی‌ام به پایان رسید و تیم زنیت سن‌پترزبورگ قهرمانی را از آن خود کرد.

در این میان ۲ بازیکن ایرانی تیم‌های زنیت سن‌پترزبورگ و احمد گروژنی نمره فنی خوب و متوسطی در طول فصل اخیر لیگ برتر روسیه در خبرگزاری ورزشی چمپیونات این کشور با مشارکت کاربرانش دریافت کردند.

سردار آزمون که در بازی روز گذشته زنیت برابر انیسی قعرجدولی یک گل نیز زده بود نمره فنی بسیار خوب ۸ را کسب کرد. این مهاجم ایرانی در مجموع با انجام ۲۶ بازی، ۲۱۷۰ دقیقه حضور در میدان، به ثمر رساندن ۱۳ گل (پنالتی یک گل) و ۶ کارت زرد با معدل نمره فنی ۶.۹۸ خوب مواجه شد.

میلاد محمدی، مدافع تیم احمد گروژنی نیز نمره فنی متوسط ۶.۵ را در بازی هفته پایانی لیگ برتر روسیه برابر تیم روستوف دریافت کرد. معدل نمره فنی او نیز در مجموع با انجام ۲۸ بازی بازی، ۲۵۰۰ دقیقه حضور در میدان، یک گل زده، یک گل به خودی و ۵ کارت زرد ۶.۴۶ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.