سخنگوی باشگاه نساجی قائم شهر با بیان این که ساده‌ترین محل درآمد تیم‌ها بلیت فروشی است که تاکنون ما درباره آن تحمل به خرج دادیم، گفت: مقابل پدیده بیش از ۹ هزار نفر تماشاگر داشتیم. بلیت فروشی هم اینترنتی انجام شد اما گفتند ۴ هزار بلیت فروخته شده است. بین اعداد ما و ارقام اعلام شده ۳ هزار تا اختلاف وجود داشت.

میلاد مهدی، نماینده تام الاختیار مالکان و سخنگوی باشگاه نساجی قائم شهر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر و تحولات در کادر فنی این تیم در طول فصل گذشته اظهار کرد: هیچ باشگاهی دنبال تغییر کادر فنی خودش نیست. هر تیمی با یک سیاست و رویکردی فصل را شروع می‌کند اما وقتی این برنامه میسر نشود، امکان ادامه همکاری وجود نخواهد داشت. او با اشاره به قطع همکاری جواد نکونام با این باشگاه در اواسط فصل گذشته ادامه داد: در دوره نخست درخواست نکونام برای خروج از تیم، چاره‌ای جز قبول آن نداشتیم. ما خاطره خوشی با کادر فنی آقای نکونام در صعود به لیگ برتر داشتیم. بدنه مدیریتی و هواداران او را دوست داشتند. سخنگوی باشگاه نساجی یادآور شد: در نیم فصل تصمیم بر این شد که مجید جلالی و کادر فنی جدید انتخاب شوند. مدت زمان این قرارداد تا پایان فصل بود و خود به خود قرارداد به پایان رسیده است. نماینده تام‌الاختیار مالکان باشگاه نساجی قائم‌شهر با بیان این که مالکان این تیم رابطه بسیار خوبی با هم دارند، گفت: باشگاه کاملاً خصوصی است. ۶۰ درصد سهام باشگاه در اختیار فرهاد صنیعی‌فر و ۴۰ درصد در اختیار رضا حدادیان است. هر دو مالک در فضای خوب و صمیمانه‌ای کار را ادامه می‌دهند. آن‌ها برنامه‌هایی برای آینده باشگاه دارند که مشروط به حمایت مسؤولان استان است. وی ادامه داد: در حال حاضر مساله و نقصانی در این مسیر وجود ندارد. اگر در فصل آینده مسؤولان استانی، مدیران شهرستان قائم شهر و نمایندگان شهرستان و استان حمایت صحیحی انجام ندهند، هیچ انگیزه‌ای برای ادامه تیم‌داری در بخش خصوصی نمی‌ماند. در این صورت مالکان بر اساس بضاعت خودشان کار می‌کنند و شاید مانند تیم‌های دیگر کار کنند. مهدی با بیان این که ساده‌ترین محل درآمد تیم‌ها بلیت فروشی است که تاکنون ما درباره آن تحمل به خرج دادیم گفت: ورزشگاه وطنی قائم شهر ۱۲ تا ۱۴ هزار نفر ظرفیت دارد. در ساده‌ترین بازی ما در یک روز معمولی ۶ هزار نفر به ورزشگاه می آیند. مقابل پدیده بیش از ۹ هزار نفر تماشاگر داشتیم. بلیت فروشی هم اینترنتی انجام شد اما گفتند ۴ هزار بلیت فروخته شده است. بین اعداد ما و ارقام اعلام شده اختلاف زیادی وجود دارد. سخنگوی باشگاه نساجی قائم شهر افزود: وقتی علت را جویا شدیم، گفتند که یگان ویژه در مقابل در ورزشگاه یکسری از دوستان را بدون بلیت راه می‌دهند. به همین دلیل جلسه‌ای گذاشتیم و در بازی با صنعت نفت به عنوان بازرس ویژه مالک باشگاه، دیدم که بحث بلیت فروشی به انجام رسید و یگان ویژه کمال همکاری را داشت اما وقتی بلیت فروشی توسط ما صورت می‌گیرد، باید تمام محل‌های ورودی در اختیار ما باشد. اما سه مسیر ورودی ورزشگاه در اختیار ما نبود. نماینده تام‌الاختیار مالکان نساجی قائم شهر با بیان این که تیمش باید در این فصل یک میلیارد تومان از محل بلیت‌فروشی درآمد کسب می‌کرد، گفت: در بازی با پیکان هشت میلیون تومان گرفتیم. در بازی‌های گذشته هم همین بوده است. در صورتی که به صورت کاملاً آشکار و بدون چشم مسلح، نزدیک به هفت هزار نفر در ورزشگاه بودند. نفهمیدیم مبلغی در حدود ۵۰ میلیون تومان چه شد. او در ادامه افزود شفافیتی در خصوص کنترل افراد ورودی از درهای ورودی استادیوم وجود ندارد و چون باشگاه در هر بازی مستأجر هیأت فوتبال است، نمی‌تواند روی مبادی ورودی کنترلی داشته باشد.

مهدی خاطرنشان کرد: بارها شاهد بودم که نفراتی با بلیت‌هایی متفاوت وارد ورزشگاه می‌شوند و می‌گویند ما از هیأت فوتبال گرفتیم ولی ما تعداد را نمی‌دانیم. نمی‌دانیم چند بلیت از سوی هیأت فوتبال چاپ شده است. لازم است هواداران محترم بدانند تا به حال اگر هم سکوتی بوده، از سر نجابت بوده وگرنه درآمد باشگاه از محل بلیت فروشی یکی از جلوه‌های نازیبای فوتبال بوده که در هر بازی پنجاه درصد بلیت فروشی یا ورودی نفرات، تناسبی با درآمد نداشتند. سخنگوی باشگاه نساجی قائم شهر ادامه داد: برنامه ما این بود که مبلغ حاصل از بلیت فروشی را به تیم جوانان اختصاص دهیم اما به ما هشت میلیون تومان دادند. این موضوع به رده‌های پایه و برنامه‌ریزی تیم ضربه می‌زند. وی تاکید کرد: بخش خصوصی تنهاست. تنها چیزی که هست، هواداران هستند. هوادارانی امروز روی سکوهای ورزشگاه وطنی هستند که می‌توانند به شایستگی نمونه‌ی کامل اخلاق و فرهنگ هواداری باشند. باشگاه نساجی در شهر خودش غریب است، اگر غیر از این است یکی از مدیران استان مازندران دستش را بلند کند و بگوید من کمکی کردم و هزینه آن را نگرفتم. ما تنها تیم استانی هستیم که اجاره زمین می‌دهیم. در واقع برای هر جریانی و اتفاقی ما هزینه پرداخت کردیم. این خیلی بد است. در ۱۵ بازی اخیر به طور متوسط در هر بازی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بابت اجاره ورزشگاه وطنی قائم شهر به هیأت فوتبال پرداخت کردیم. باید بگویم درآمد هیأت فوتبال بیش‌تر از بلیت فروشی ما بوده ما بوده است. ما از خود صاحب زمین عقب‌تر هستیم و این اصلاً امکان ندارد بر اساس این تعداد هوادار و هیچ نهادی هم پاسخ روشنی نمی‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.