سرمربی والنسیا از پیروزی شاگردانش مقابل بارسلونا در فینال کوپا دل‌ری به شدت ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی ۲ بر یک والنسیا مقابل بارسلونا در فینال شب گذشته (شنبه) جام حذفی اسپانیا، برای سرمربی این تیم حکم کسب اولین و مهمترین قهرمانی دوران مربیگری‌اش را داشت. مارسلینو به جز قهرمانی در دسته دوم فوتبال اسپانیا در تیم رکرتیو اوئلوا در فصل ۰۶-۲۰۰۵ هیچ عنوان قهرمانی دیگری نداشت و به این ترتیب با غلبه بر بارسلونا اولین جام مهم دوران مربیگری‌اش را کسب کرد.

مارسلینو پس از بازی درباره دستاورد مهمش به خبرنگاران گفت: امروز شادترین روز دوران کاری من است. این اولین جام قهرمانی من است. همیشه یک فینال و یک قهرمانی را برای اولین بار تجربه می‌کنید. به لطف تلاش بازیکنانم، دستیارانم، هواداران و حمایت خانواده‌ام، من امروز شادترین مرد دنیا هستم.

مارسلینو اگرچه فصل را به لطف کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی کوپا‌دل‌ری در اوج به پایان رساند، اما در ابتدای فصل اوضاع برای او چندان روبه‌راه نبود. البته پیتر لیم، مالک باشگاه با وجود وضعیت نه چندان خوب خفاش‌ها به مارسلینو اعتماد کرد و مزد آن را هم گرفت.

فوتبال جهان|والنسیا برای هشتمین بار قهرمان جام حذفی اسپانیا شد/ بارسلونا دومین جام فصلش را هم از دست داد

مارسلینو در این باره هم تأکید کرد: پارسال برای ما سالی فوق‌العاده بود، اما امسال را بد شروع کردیم. شروع‌مان به اندازه کافی خوب نبود، چون نتیجه نمی‌گرفتیم، اما در ادامه رقابت کردیم. آن فشاری که در ابتدای فصل متحمل شدیم ما را به جایی که امروز هستیم رساند. بازیکنان به من فرصت کسب این قهرمانی را دادند. عشق و قدردانی بین ما دو طرفه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.