کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بحث قطع همکاری با نیکو کواچ هرگز بین مدیران این باشگاه مطرح نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (شنبه) در دیدار فینال جام حذفی آلمان با نتیجه ۳ بر صفر بر راسنبال لایپزیگ غلبه کرد تا برای نوزدهمین بار به عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها برسد. این دومین قهرمانی نیکو کواچ در اولین فصل سرمربیگری‌اش در بایرن بود، این در حالی است که در هفته‌های اخیر بحث اخراج این سرمربی کروات از سمت سرمربیگری باوارایی‌ها در پایان فصل مطرح شده بود، اما مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه از ابتدا هم برنامه‌ای برای اخراج کواچ نداشته است.

کارل هاینتس رومنیگه پس از کسب اولین عنوان قهرمانی بایرن مونیخ در رقابت‌های جام حذفی آلمان پس از سال ۲۰۱۶ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» گفت: نیکو کواچ البته که سرمربی بایرن می‌ماند و هرگز بحثی در خصوص قطع همکاری با او مطرح نبوده است.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ افزود: همیشه روی کسب جام در بایرن حساب می‌شده و نیکو کواچ نقش محوری در کسب این موفقیت داشت. ما هیچگاه نسبت به ادامه همکاری با نیکو تردید نداشته‌ایم و در این دیدار هم تیمی توانمند در زمین دیدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.