سرمربی یوونتوس در آخرین بازی خود به عنوان سرمربی بانوی پیر، از جدی بودن مصدومیت سنگربان لهستانی و غیبت مهاجم پرتغالی بیانکونری برای بازی در هفته پایانی سری A خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس امروز (شنبه) در آخرین نشست خبری‌اش پیش از بازی مقابل سامپدوریا در هفته آخر سری A به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری که در پایان فصل به ۵ سال حضورش در یوونتوس پایان می‌دهد، اعلام کرد که وویچخ شزنی سنگربان شماره یک تیم مصدوم است. او اظهار داشت: شزنی از ناحیه زانو مشکل دارد و در هفته‌های آتی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت اما او فردا بازی خواهد کرد. کریستیانو رونالدو اما با ما سفر نمی‌کند چون او نیاز دارد استراحت کند و به زودی باید به اردوی تیم ملی پرتغال برود. الان زمان مناسبی برای سایر بازیکنان است که فرصت بازی داشته باشند. میرالم پیانیچ با ما سفر می‌کند، بلیز متویدی و فدریکو برناردسکی محروم هستند، ماریو مانژوکیچ می‌خواست خودش را زیباتر کند و یک بینی جدید داشته باشد (اشاره به عمل جراحی مهاجم کروات یوونتوس پس از شکستگی بینی‌اش)، الکس ساندرو هم مصدومیتی عضلانی داشت. داگلاس کاستا را هم سال آینده خواهید دید.

آلگری افزود: اگر لئوناردو اسپیناتزولا ریکاوری کند، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت وگرنه پریرا به میدان می‌رود. ما باید مقابل یک تیم فوق‌العاده، فصل را در اوج به پایان برسانیم. سامپدوریا در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و لیاقت تحسین است.

سرمربی یوونتوس که با چهره‌ای جدید و موهای کاملاً کوتاه در آخرین کنفرانس خبری‌اش شرکت کرد، درباره برنامه‌اش پس از جدایی از بانوی پیر عنوان کرد: بعد از این بازی همه ما می‌توانیم به ساحل برویم. به من گفته‌اند که به پوست سرم هم کرم ضدآفتاب بزنم. حالا بیایید برویم یک نوشیدنی بنوشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.