رئیس باشگاه ناپولی به شیوه‌ای طعنه‌آمیز به شایعه احتمال روی کار آمدن سرمربی سابق این تیم به عنوان سرمربی فصل آینده بانوی پیر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اورلیو دلورنتیس، مالک و رئیس باشگاه ناپولی با اظهارنظری طعنه‌آمیز درباره مائوریتزیو ساری، نشان داد هنوز اختلافاتی که تابستان سال گذشته با سرمربی سابق این تیم داشت را از یاد نبرده است. ساری در دوران مربیگری‌اش در ناپولی به شدت محبوب هواداران بود، اما او به خاطر اختلافاتی که در پایان فصل گذشته با دلورنتیس پیدا کرد، از آبی‌پوشان شهر ناپل جدا شد تا هدایت چلسی را برعهده بگیرد. اخیراً اما شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه ساری فصل آینده سرمربی چلسی نخواهد بود و احتمالاً از تورین سر درخواهد آورد تا جانشین ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس شود.

دلورنتیس به یک شبکه رادیویی در ایتالیا گفت: ساری در یوونتوس؟ همه چیز به خودش بستگی دارد. او عاقل و بالغ است و می‌تواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. او از جمع ما جدا شده است و من فقط می‌توانم برایش آرزوی موفقیت کنم. آرزو می‌کنم که چلسی تحت هدایت ساری در فینال لیگ اروپا آرسنال را شکست دهد، اما خوشحال‌تر می‌شدم اگر او اینجا در ناپولی می‌توانست این جام را برای ما کسب کند. در مورد آینده ساری و احتمال پیوستنش به یوونتوس هم باید بگویم که شکست دادن یووه‌ای که او سرمربی‌اش باشد و بردن اسکودتو لذت بیشتری خواهد داشت.

فوتبال جهان| خوشحالی ناپولی از ناکامی سویا در کسب سهمیه لیگ قهرمانان

مالک باشگاه ناپولی افزود: بردن سری A احساس بی‌نظیر و خارق‌العاده‌ای خواهد داشت و گل سرسبد تمام کارهایی خواهد بود که تا الان در ناپولی انجام شده است، اگرچه بردن لیگ قهرمانان هم بد نخواهد بود.

دلورنتیس درباره شایعه نزدیک شدن ناپولی به خرید کایران تریپیه، مدافع تاتنهام هم اظهار داشت: باید درباره‌اش فکر کنیم. من بازیکنان جوان را در سایر پست‌ها به خصوص زمانی که پای یارگیری نفر به نفر به میان می‌آید، ترجیح می‌هم. به‌هرحال بازی در چنین پست‌های سقف سنی مشخصی دارد و تجربه کافی می‌طلبد. تیموتی کاستانیه از آتالانتا کسی است که هر دو سمت خط دفاعی می‌تواند بازی کند و به همین دلیل من او را هم دوست دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.