نیکو کواچ فینال رقابت‌های جام حذفی آلمان مقابل لایپزیگ را دشوارتر از حد تصور می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمان مقابل راسنبال لایپزیگ، این جدال را دشوارتر از حد تصور دانست.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در این باره اظهار داشت: وظیفه دشواری داریم. باید به بازیکنانی که در طول فصل عملکرد خوبی داشته‌اند، اعتماد کنیم و بهترین تیم ممکن را به زمین بفرستیم. قصد دارم تمام انرژی خود را روی بازی با لایپزیگ متمرکز کنم. دیگر مسائل اکنون از اهمیت کمتری برخوردارند. برای صحبت در این باره بعد از بازی زمان کافی در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در ادامه یادآور شد: در بازی نهایی جام حذفی هیچ تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی ندارد. سال گذشته بازی بین فرانکفورت و بایرن مونیخ این را ثابت کرد. بازی ما مقابل لایپزیگ سخت و غیرقابل پیش‌بینی‌تر از حد تصور خواهد بود.

وی درباره وضعیت بازیکنان تیمش افزود: مانوئل نویر بازی خواهد کرد. او کاپیتان تیم است و این فصل بازی‌های خوبی انجام داده است. لئون گورتسکا بازی را از دست می‌دهد، اما انتظار دارم کیفیت تیم ما اُفت نکند، چون گزینه‌های بسیار خوبی برای خط هافبک در اختیار داریم.

کواچ در خاتمه تصریح کرد: به نظرم بایرن مونیخ، دورتموند و لاپیزیگ سه تیمی خواهند بود که در سال‌های آینده برای کسب عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا رقابت می‌کنند. لایپزیگ ساختار بسیار خوب خودش را نشان داده است.

فوتبال جهان|هفتمین قهرمانی متوالی بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگا از دریچه تصاویر

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.