ستاره هلندی بایرن مونیخ اعتراف کرد که مهاجم پرتغالی سابق رئال مادرید یکی از دلایل جدایی او از کهکشانی بوده، اما رفتنش از سانتیاگو برنابئو دلیل مهم دیگری داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرین روبن، بال هلندی که دوران بازیگری‌اش در بایرن مونیخ فردا (شنبه) پس از فینال جام حذفی آلمان به پایان می‌رسد، در یک مصاحبه با سایت گل به روزهای نخست حضورش در این تیم اشاره و درباره دلایل ترک تیم سابقش رئال مادرید به مقصد باواریا صحبت کرده است.

روبن که یک دهه پیش سانتیاگو برنابئو را ترک کرد و به بایرن مونیخ پیوست، اذعان داشت که به خاطر تغییر رئیس باشگاه رئال مادرید روزهای سختی را در آن تیم سپری می‌کرد و اینکه دلیل خروج او از جمع کهکشانی‌ها فقط به خاطر ورود کریستیانو رونالدو نبوده است.

وی گفت: تغییراتی که آن سال به خاطر تغییر رئیس باشگاه شکل گرفت، برای من روزهای سختی را در رئال مادرید ساخت. من آنجا خیلی راحت بودم و خوب بازی می‌کردم، اما سیاست باشگاه با تغییر رئیس عوض شد و من دیگر فرصتی برای بازی در آن تیم نداشتم. جدایی من فقط به خاطر آمدن کریستیانو رونالدو نبود. فلورنتینو پرس که به عنوان رئیس به باشگاه برگشت، با خودش کاکا، کریم بنزما و ژابی آلونسو را هم آورد. باشگاه کلی پول خرج کرد و بعد به من گفته شد که باشگاه نیاز دارد بخشی از بودجه‌ای که خرج کرده است را با فروش بازیکن تأمین کند.

فوتبال جهان| بایرن مونیخ هفتمین قهرمانی متوالی‌اش را جشن گرفت/ ریبری و روبن با گلزنی در آخرین بازی، وداع کردند

یک سال پس از جدایی‌اش از رئال مادرید، روبن دوباره به سانتیاگو برنابئو برگشت تا در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای بایرن مونیخ مقابل اینتر بازی کند، فینالی که باواریایی‌ها در آن شکست خوردند. او در همان سال در تیم ملی هلند هم یک ناکامی دیگر را در فینال جام جهانی آفریقای جنوبی تجربه کرد و تیم ملی کشورش به اسپانیا باخت.

روبن افزود: باخت‌مان در فینال از یک طرف بسیار مأیوس‌کننده بود و از طرف دیگر در آن سال کلی خاطرات خوب برای ما ساخته شد. ما در فینال لیگ قهرمانان باختیم، اما رسیدن‌مان به آن فینال هم غافلگیری بزرگی بود، ضمن اینکه آن سال ما دوگانه بردیم. هیچ‌کس انتظار نداشت هلند به فینال جام جهانی برسد، اما زمانی که به آنجا می‌رسید دیگر می‌خواهید برنده باشید، چون نمی‌دانید که آیا هرگز دوباره چنین فرصتی خواهید داشت یا نه. متأسفانه من دیگر چنین فرصتی پیدا نکردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.