مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید به خاطر بدهی به یک هتل می‌خواستند لوگوی این باشگاه را توقیف کنند.

به گزارش ایسنا، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره دلیل تأخیر در پرداخت قرارداد بازیکنان اظهار کرد: به خاطر بدهی به یک هتل که ۳۳۰ میلیون تومان است می‌خواستند لوگوی پرسپولیس را توقیف کنند. یا یک بدهی از سال ۹۱ وجود دارد که ۶۰ هزار دلار است. الان ۶۰ هزار دلار می‌شود ۹۰۰ میلیون. یک زمانی بدهی را اگر ندهیم باشگاه جریمه می‌شود، لوگو توقیف می‌شود. آن وقت اسپانسر به خاطر همین موضوع قصدش را پرداخت نمی‌کند و مشکلات بیش‌تر می‌شود. پس یک مواقعی ما راهی جز پرداخت این بدهی‌ها نداریم. بعد فکر می‌کنند ما نمی‌خواهیم پول بازیکنان را پرداخت کنیم.

او درباره این که پاداش AFC به چه صورت خرج شد هم بیان کرد: ای اف سی ۱۰۰ هزار دلار را برای خیریه برداشت. حدود ۲۰۰ هزار دلار برای بدهی‌هایی که برای مسابقات داشتیم، برداشت. زمانی که حدوداً یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار به ما رسید دلار ۱۱ هزار تومان بود. یک مقداری از پول برای پاداش و اقساط بازیکنان پرداخت شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد برانکو هم اظهار کرد: برانکو فصل بعدی قرارداد دارد و می‌خواهیم او بماند. اخیر توانستیم اقدام خوبی برای پرداخت مطالباتش کنیم. برای سال بعد یک برنامه اسپانسرینگ خوب در نظر گرفتیم.

او در مورد ترانسفر برخی بازیکنان از جمله بیرانوند هم بیان کرد: ما از برانکو فهرست خواستیم. او هیچ صحبتی از بازیکنان خروجی و ورودی نکردند اما موضوعی که پیشنهاد شد این بود که به بازیکنان اعلام شده است اگر پیشنهاد خارجی داشتند به باشگاه بگویند تا در یک کمیته همه جوانب را در نظر بگیریم تا بهترین تصمیم گرفته شود. تا زمانی که پیشنهادی نباشد تصمیمی گرفته نمی‌شود. ما فقط به جام حذفی فکر می‌کنیم تا به فینال جام حذفی برویم.

عرب در مورد تمدید قرارداد بازیکنان و هم‌چنین بشار رسن اظهار کرد: بازیکنان ما همه قرارداد دارند. بحث بازیکنان و کادر فنی خارجی یک مقدار با مشکل مواجه شده است و باید با دقت تصمیم بگیریم. ما پولی به منشا دادیم که نان شب ما بود. اما این کار را کردیم تا برای باشگاه مشکل به وجود نیاید. اگر این کار را نمی‌کردیم او سال بعد ۸ میلیارد بدهی روی دست باشگاه می‌گذاشت. در مورد بشار هم همین است. در صدد رفع یک مشکل با مدیر برنامه‌های او هستیم. سعی ما بر توافق است و فکر می‌کنم توافق صورت بگیرد. آن‌ها هم باید شرایط را در نظر بگیرند. هم قیمت ارز مساله است و هم اینک ه درخواست او از فصل پیش بیش‌تر است.

او درباره سید جلال حسینی هم گفت: ما نه فهرست مازاد داریم و نه فهرست جدید. همه بازیکنان ما هم قرارداد دارند. روابط خوبی در باشگاه حاکم است. همه هم‌قسم هستیم برای بازی نیمه‌نهایی جام حذفی.

عرب درباره صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس که گفته می‌شود در اختیار باشگاه نیست هم اظهار کرد: بخشی را در باشگاه راه‌اندازی کردیم به اسم مدیریت فضای مجازی. تیک آبی توئیتر را به تازگی با تأیید فیفا گرفته‌ایم. در مورد صفحه اینستاگرام هم حدوداً یک ماه است در تلاش هستیم و مکاتباتی انجام داده‌ایم. قبلاً نامه رسمی از طرف باشگاه برای فیفا رفته بود که اینستاگرام پرسپولیس تیک آبی گرفت. به همین خاطر نامه و درخواست ما را به راحتی نپذیرفتند. نامه را به فدراسیون دادند که تأیید کنند که تأیید شد. دوباره نامه را به ای اف سی فرستادند که آن‌ها دوباره نامه را برای تأیید به فدراسیون فوتبال ایران فرستادند. هفته گذشته دو بار و به مدت ۴ ساعت صفحه اینستاگرام پرسپولیس قطع شد که این یک هشدار است و نشان می‌دهد که برای حل این موضوع اتفاقاتی در حال رخ دادن است. این یک موقعیت خوب برای باشگاه برای درآمدزایی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد جام حذفی هم گفت: وقتی سازمان لیگ به عنوان مرجع برگزاری مسابقات به ما اعلام می‌کند که مسابقه نیمه‌نهایی ۵۰-۵۰ است ما تابع هستیم. آن چیزی که به ما اعلام شده است همین است. ما سعی کردیم ارتباط خوبی با باشگاه سپاهان داشته باشیم. به دو سه نفر مأموریت دادیم که زودتر به آن‌جا بروند تا شرایط را بررسی کنند. باشگاه پرسپولیس برای برگزاری یک مسابقه خوب و به دور از هرگونه حواشی آمادگی کامل را دار. دوستان ما در باشگاه سپاهان هم به همین صورت عمل می‌کنند.

او که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت در پایان گفت: کار اسپانسری ما به نتایج خوبی می‌رسد. اگر اتفاق خاصی نیفتد ما سال آینده به لحاظ مالی در شرایط بهتری خواهیم بود. می‌خواهیم از پتانسیل‌های باشگاه استفاده کنیم و درآمدزایی کنیم. البته دولتی بودن روی ما اثر منفی دارد. این موضوع خصوصی‌سازی باید مدنظر گرفته شود. ما حتی برای استخدام یک مشاور برای باشگاه هم با محدودیت مواجه هستیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )