مدافع برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید اطمینان دارد که شایعه پیوستن هموطنش به رئال مادرید محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی آلوز در گفت‌و‌گو با شبکه ESPN از تمایل خود برای بازی در لیگ برتر انگلیس خبر داد. آلوز ۳۶ ساله که در دوران بازیگری‌اش ۴۰ جام برده است، در لالیگای اسپانیا، سری A ایتالیا و لوشامپیونه فرانسه سابقه بازی دارد و حالا می‌خواهد بازی در لیگ رقابتی و فشرده انگلیس را هم تجربه کند.

دفاع راست برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد در لیگ برتر انگلیس بازی کند، اظهار داشت:‌ بله من قبلاً هم گفته‌ام که دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم. بازی در آنجا برایم یک رؤیا نیست، چون من رؤیاهایم را با تلاش خودم محقق می‌‌کنم. لیگ برتر انگلیس، لیگ بسیار مهیج و محترمی است، چیزی که من درباره این لیگ دوست دارم، شیوه محترمانه رفتار کردن بازیکنان حرفه‌ای است. در انگلیس اگر بازیکنی با تمام وجودش تلاش کند، مورد احترام است. در سایر لیگ‌های اروپا، ‌اگر شما بازی‌های‌تان را نبرید، آن وقت دیگر خبری از احترام نیست. برای من اما این چیزها مشکلی نیست، چون من یک برنده‌ام.

آلوز در حال گفت‌و‌گو با مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و منابع نزدیک به این باشگاه اعلام کرده‌اند که مدیران PSG در نظر دارند قرارداد بازیکن برزیلی‌شان را برای یک سال با گزینه امکان افزایش مدت آن به یک سال دیگر، تمدید کنند.

آلوز در این خصوص تأکید کرد: تنها ارتباط واقعی که من در زندگی‌ام داشتم، ارتباطم در دوران جنینی با مادرم از طرق بند ناف بود که حتی آن هم بریده شد. من یک آدم آزاد هستم و کسی که فکر می‌کند یک به علاوه یک می‌شود یک نه دو! اگر من و باشگاه همسو باشیم، در کنار هم می‌مانیم، وگرنه این اتفاق رخ نمی‌دهد. فعلاً که خبری از تمدید قرارداد نیست. پاری‌سن‌ژرمن جهتی را که من برای رفتن انتخاب کرده‌ام، می‌داند و من هم می‌خواهم به این باشگاه برای تغییر تاریخچه‌اش کمک کنم، اما نمی‌دانم که آیا باشگاه هم همین را می‌‌خواهد یا نه.

فوتبال جهان| نیمار تاوان درگیری با هوادار رن را با ۳ جلسه محرومیت داد

آلوز در پایان درباره شایعاتی که در دو سه فصل اخیر درباره احتمال پیوستن هم‌تیمی و هموطنش نیمار به رئال مادرید منتشر شده است، عنوان کرد: نیمار در دوره تغییر است و هنوز نتوانسته نتایجی که می‌خواهد را بگیرد. نیمار همیشه دغدغه کسب نتیجه داشته و همیشه خواسته است در اوج باشد. بنابراین، اگر در اوج نباشد، مسلماً خوشحال نیست. نیمار باید از تعطیلات و مرخصی‌هایی که دارد، نهایت استفاده را ببرد و تمرکزش را روی کار بگذارد که از او بازیکن بزرگ‌تری می‌سازد، کاری که او را به جایگاهی بهتر از چیزی که الان هست، می‌رساند. او خوشحال نیست، چون نتایجی که انتظار داشت را نگرفته است. در واقع اگر او با وجود نرسیدن به خواسته‌‌هایش خوشحال بود، من تعجب می‌کردم. با تمام اینها حاضرم سر برج ایفل شرط ببندم که نیمار در پاری‌سن‌ژرمن می‌ماند، چون کارش در این تیم تمام نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.