باشگاه ذوب آهن در نامه‌ای به دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان جبران خسارت مالی به خاطر لغو دیدار با النصر عربستان در کشور عراق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن ایران قرار بود روز گذشته (سه شنبه) در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در شهر کربلا به مصاف تیم النصر عربستان برود. با این حال یک روز مانده به شروع این مسابقه، AFC به دو باشگاه اعلام کرد مسابقه به دلایل امنیتی لغو شده است. این حکم در شرایطی به ذوبی ها ابلاغ شد که کاروان این تیم در عراق به سر می‌برد.

باشگاه ذوب آهن بعد از بازگشت این تیم به اصفهان، امروز نامه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد و خواهان جبران خسارت‌های لغو این مسابقه شد.

باشگاه ذوب آهن در بخشی از نامه خود ضمن تشکر از AFC بابت نظارت و تلاش برای تأمین امنیت جانی بازیکنان، مسئولان و تماشاگران نوشت: «با این حال لغو مسابقه با النصر به خستگی مفرط بازیکنان، از دست رفتن دو جلسه تمرینی و خسارت مالی قابل توجه منجر شد. مدیریت ذوب آهن نیاز دارد مجموعه خود را به خاطر وقایع رخ داده قانع کند. با در نظر گرفتن نکات یاد شده، قدردان خواهیم بود اگر اعلام کنید چگونه می‌توانیم این خسارت‌ها را جبران کنیم.»

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از لغو بازی در عراق مقرر شد دیدار برگشت تیم‌های ذوب آهن ایران و النصر عربستان روز چهارشنبه هشتم خردادماه ۹۸ از ساعت ۲۱ به وقت تهران در دوحه قطر برگزار شود.

دو تیم ذوب آهن و النصر پیش از این صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده اند و نتیجه این مسابقه، تکلیف تیم صدرنشین را مشخص می‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )