در مذاکرات مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران گره‌ای جدید افتاده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای عقد قرارداد با مارک ویلموتس راهی بلژیک شده، اما اکنون خبر می‌رسد که گره‌ای جدید در راه امضای قرارداد افتاده است.

روزنامه هلندی زبان «Het Laatste Nieuws» چاپ بروکسل بلژیک خبر داد؛ مارک ویلمتوس ۵۰ ساله هفته گذشته به ایران سفر کرد تا از کمپ تیم ملی فوتبال ایران دیدن کند. فدراسیون فوتبال ایران به این مربی بلژیکی پیشنهاد قراردادی تا پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ داد و رئیس این فدراسیون هم اعلام کرد که توافق بین طرفین صورت گرفته، اما ویلموتس در نهایت بدون امضای قرارداد به بلژیک بازگشت.

در ادامه این گزارش آمده است: با وجود پروژه ورزشی که فدراسیون فوتبال ایران که جایگاه ۲۱ در رنکینگ فیفا را دارد با دستمزد ۱.۳ میلبیون یورویی به ویلموتس پیشنهاد داده، ممکن است این سرمربی ۵۰ ساله این پیشنهاد را رد کند. اصلی‌ترین دلیل به بن‌بست خوردن مذاکرات درخواست فدراسیون فوتبال ایران از ویلموتس برای اقامت دائم در ایران به منظور زیرنظر گرفتن تیم ملی از نزدیک است.

«Het Laatste Nieuws» در پایان نوشت: ویلموتس پیش از این فکر می‌کرد که اقامتش در ایران به طور موقت خواهد بود و هر زمان که تیم ملی برنامه‌ای برای بازی‌ها خواهد داشت باید در این کشور حضور داشته باشد، اما فدراسیون فوتبال ایران اینطور فکر نمی‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.