عضو کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره لغو دیدار ذوب‌آهن و النصر ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حامد مومنی یکی از اعضای کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره لغو دیدار ذوب‌آهن و النصر عربستان گفت: برای برگزاری این بازی تصمیم‌گیری می‌شود و با تیم ذوب‌آهن هم مشورت خواهد شد که محل جدید برگزاری این مسابقه انتخاب شود.

وی درباره اینکه چرا نامه AFC دیر آمد و ذوب‌آهن به عراق پرواز کرد، گفت: ذوب‌آهن زودتر پرواز کرد و در کربلا بود. طبق قوانین مسابقات تیم‌ها دو روز قبل از مسابقات باید در محل مسابقه باشند، در واقع عربستانی‌ها دیر رفتند و ذوب‌آهن زود نرفته و دوشنبه این موضوع اعلام شد.

عضو کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره اینکه مسئولان برگزاری مسابقه هم در کربلا بودند، عنوان کرد: معمولا هر دو تیم و ناظران و مسئولان برگزاری مسابقات ۲ روز قبل از برگزاری مسابقه در محل برگزاری بازی حضور دارند. النصر قرار بود یک روز دیرتر برود و به محض اینکه از این موضوع اطلاع یافت سفرش را لغو کرد.

مومنی درباره اینکه ارتباط فدراسیون با AFC ضعیف بوده و این مشکلات پیش می‌آید، تصریح کرد: این موضوع ربطی به ارتباطات فدراسیون ندارد و شهر کربلا را ذوب‌آهن انتخاب کرده بود. هماهنگی‌ها انجام شده و این موضوع یک موضوع پیش‌بینی نشده بود. این موضوع بعدازظهر روز دوشنبه از طریق فدراسیون عراق اعلام شد.

وی درباره این موضوع که ذوب‌آهن پس از بازی با الزورا درخواست تغییر محل بازی‌اش را داده بود و AFC مخالفت کرده بود، ولی امروز این خبر اعلام شد، گفت: اینطور نبود که AFC قبول نکند، آنها یک ضرب‌العجل تعیین کردند. این کار یک پروسه دارد و اینطور نیست که ظرف یکی دو روز انجام شود، باید تاییدیه‌های مختلف از دولت آن کشور، باشگاه و ورزشگاهی که باید میزبانی کند کسب شود و به خاطر محدودیت زمانی قرار شد که بازی در کربلا برگزار شود.

مومنی درباره تاریخ جدید برگزاری بازی ذوب‌آهن و النصر گفت: تاریخ جدید بازی به احتمال خیلی زیاد امروز (سه شنبه) اعلام و رایزنی‌ها برای انتخاب شهر جدید میزبان انجام خواهد شد.

وی درباره مصدومیت یکی از خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی به دلیل شکسته شدن شیشه میکسدزون گفت: تعداد خبرنگاران زیاد است و این شیشه‌ای که درنظر گرفته شده پیشنهاد خود AFC بود که برای فینال لیگ قهرمانان آسیا تعبیه شده بود. برای فصل آینده باید یک مقدار محکم‌سازی شود. ناظر AFC نظر خاصی نداشت و فقط می‌خواست امنیت خبرنگاران در نظر گرفته شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.