ستاره پیشین فوتبال جهان در حالی بازی خداحافظی خود را در تهران برگزار می کند که استقبال سردی از سوی هواداران صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱ امشب در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف السد قطر می‌رود.

سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف قهرمان لیگ ستارگان قطر می‌رود که حذف زودهنگام از بازی‌های فصل جاری این مسابقات داشته است.

از سوی دیگر، دیدار امشب آخرین بازی ژاوی هرناندز ستاره پیشین فوتبال دنیا در قامت بازیکن محسوب می‌شود. هافبک تکنیکی پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا و بارسلونا در حالی آخرین بازی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند که رسانه‌های معتبر اسپانیا و جهان به تهران آمده‌اند تا این اتفاق را پوشش دهند.

با این حال طرفداران فوتبال در ایران استقبال سردی از این موضوع داشته‌اند. بلیت فروشی بازی پرسپولیس و السد قطر به صورت الکترونیکی انجام شده است که طی آن تنها ۳ هزار نفر اقدام به خرید بلیت کرده‌اند و هنوز تکلیف فروش بلیت در ورزشگاه آزادی هم مشخص نیست.

هافبک افسانه‌ای فوتبال دنیا در حالی بازی خداحافظی خود را در تهران برگزار می‌کند که بسیاری از علاقمندان فوتبال دنیا دوست داشتند این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.