مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: سرجیو نه تنها به فوتبال آبادان بلکه می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کاظم فرحانی پس از برتری ۳ بر صفر صنعت‌نفت آبادان مقابل سایپا گفت: ابتدا یک خسته نباشید به علی دایی به خاطر هدایت سایپا در هفته‌های گذشته و ابراهیم صادقی که اخیرا هدایت این تیم را برعهده گرفته است، می‌گویم. سایپا همیشه تیم پرتلاش و سخت‌کوشی بوده و همیشه تلاش زیادی در زمین انجام می‌دهد. بعد از بازی با استقلال در کنفرانس خبری بعد از بازی گفتم که سرجیو نه تنها به فوتبال آبادان بلکه می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند که منظورم تیم ملی بود.

وی تصریح کرد: در دیدار امروز از ۱۱ بازیکن داخل زمین، ۷ یا ۸ بازیکن ما از آکادمی باشگاه بودند. در بازی امروز حتی از بازیکن ۱۶ ساله به نام احمد شریعت استفاده کردیم. سرجیو مربی است که به جوانان اعتقاد زیادی دارد و همیشه مانند یک پدر در کنار آنها است. باید از مدیریت و هیئت مدیره باشگاه تشکر کنم که در خصوص سرجیو و کادرفنی سعه صدر به خرج داد و به بازیکنان اعتماد داشت و خدا را شکر جواب اعتماد خود را نیز گرفت.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: تیم ما در ۶ بازی آخر خود موفق به کسب ۵ برد شد و تنها به یک تساوی رسید. تساوی که مقابل استقلال یکی از مدعیان سهمیه و قهرمانی لیگ برتر بود. باید از تک تک بازیکنان تشکر کنم که فشار زیادی را تحمل کردند. کار کردن در تیمی که مهد فوتبال است واقعا سخت است و مردم آبادان واقعا فوتبال را می‌فهمند. همین موضوع کار را برای بازیکنان سخت می‌کند، اما همه این شرایط سخت را تحمل کردند و توانستد توانایی خود را به اجرا گذاشتند. از شاملی و همکاران آکادمی باشگاه نیز تشکر می‌کنم که از ۲۴ بازیکن ما را ۱۲ بازیکن آکادمی تشکیل دادند.

فرحانی خاطر نشان کرد: دست هوادارانی که در این فصل سعه صدر به خرج دادند، حوصله کردند، استرس را در داخل خودشان نگه داشتند و با انرژی مثبت به بازیکنان اتفاقات خوبی را رقم زدند، می‌بوسم. هواداران ما را در این فصل تنها نگذاشتند و ما نیز به جز نتایج خوب، توانستیم پشیبانی خوبی برای تیم ملی از لحاظ بازیکن در پست‌ها مختلف با سن کم ایجاد کنیم. محمد دریس، محمدرضا غیبشاوی، احمد شریعت، جعفر سلمانی، فاخر تهامی و دیگر بازیکنان زیر ۲۳ سالی که فراتر از سن خود فوتبال بازی می‌کنند. امیدوارم در فصل آینده با برنامه‌ریزی دقیق‌تر بتوانیم حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

وی در خصوص آنالیز خوب این تیم از سایپا گفت: سایپا تیم پرتلاشی است و بردن این تیم در خانه خودش کار سختی است، اما بچه‌ها به نحو احسن این کار را انجام دادند. سرجیو و کادرفنی به خوبی سایپا را آنالیز و بر این اساس تمرینات را طراحی کردیم. با وجود اینکه بازیکنان ما روزه هستند در تمرینات تلاش کردند و نتیجه تلاش خود را نیز در زمین گرفتند.

غیبت سرجیو در نشست خبری پیش از بازی سایپا - صنعت نفت آبادان

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.