سرمربی ماشین‌سازی باز هم به عملکرد داور دیدار تیمش اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی پس از شکست تیمش برابر پدیده در هفته پایانی لیگ برتر گفت: بابت یک فصل تلاش به بازیکنان و هواداران خسته نباشید می‌گویم. می‌توانستیم در مقاطعی بهتر باشیم اما کم‌کاری نکردیم. ما تمام تلاشمان را انجام دادیم اما یکسری از عوامل باعث شد تا نتایجی که می‌خواهیم را کسب نکنیم.

وی افزود: تعجب می‌کنم چرا یک بار داوری به نفع ما رقم نخورد. من برابر تیم سابق و تیم شهر خودم با تمام وجود بازی کردم. ما می‌خواستیم فوتبال جوانمردانه بازی کنیم اما بستر فوتبال جوانمردانه در ایران مطرح نیست. زمانی که برابر استقلال بازی داریم، داوری اشتباه می‌کند. در دیدار برابر پدیده هم داور اشتباه کرد که آن‌هم به ضرر ماست. در دقیقه ۱۵ که بازی بدون گل بود، روی محسن یوسفی خطایی انجام شد که داور پنالتی نگرفت. بازیکنان تمام توانشان را گذاشتند اما بضاعت ما بیشتر از این نبود.

مهاجری ادامه داد: برای تیمی که ۸ هفته قبل ماندنش در لیگ مسجل شده است، نگه داشتن انگیزه کار سختی است اما بازیکنانم با همه توان بازی کردند. دروازه‌بان پدیده چند واکنش خوب داشت اما گل بدی خوردیم. در این هفته‌های پایانی ۳ گل بد خوردیم. از دخسوس به خاطر گلی که خورد تعجب کردم اما او مثل هفته قبل در چند بازی ما را نجات داد. خستگی فصل در بدن بازیکنان ما ماند زیرا آن‌ها با تمام وجودشان بازی کردند. وقتی دیدند پدیده شانس قهرمانی دارند، همه مسئولان مشهد به تبریز آمدند. این اتفاقی که در مشهد افتاد، امیدوارم در تبریز هم رخ دهد زیرا ماشین‌سازی تیم بزرگی است.

سرمربی ماشین سازی گفت: برای داوران احترام زیادی قائلم اما این اشتباه‌های سریالی باعث شد انگیزه ما کم شود. می‌خواستند انگیزه را در ما بکشند زیرا با تیم‌هایی بازی داشتیم که در مسیر قهرمانی بودند و تا حدودی هم موفق شدند. امیدوارم قدرتمندتر ظاهر شویم. فدراسیون باید طرحی نو در داوری ایجاد کند زیرا این شرایط خسته‌کننده است. مردم تبریز امروز خویشتن‌داری کردند که حرفی نزدند. چنین چیزی را در سال ۸۵ در استقلال خوزستان دیدم که به دلیل نتیجه نگرفتن، هواداران به زمین ریختند و با زدن داور و مسئولان جواب آن‌ها را دادند که البته حق داشتند. مردم تبریز امروز جلوی خود را به خوبی گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.