مدافع استقلال گفت: شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر سپیدرود رشت گفت: متأسفانه اتفاقاتی در استقلال رخ داد که به این تیم ضربه بزرگی زد. بی‌احترامی‌های زیادی به بازیکنان شد و دروغ‌های زیادی شنیدیم و این برای ما بسیار بد بود.

غفوری تصریح کرد: زمانی که نمی‌توانید پولی پرداخت کنید بهتر است به کسی قول ندهید یعنی بی احترامی کامل به همه بازیکنان. مگر می‌شود یک باشگاه نتواند پول بازیکنان را پرداخت کند. ما کمترین دریافتی را در مقابل دیگر تیم‌ها داشتیم اما سکوت کردیم و سعی کردیم تنها تمرکزمان روی تمرینات مان باشد اما این رفتار بازیکنان باعث شد تا همه فکر کنند که ما هیچ چیز نمی‌دانیم.

وی تاکید کرد: من برای خودم نمی گویم چون من یکی از بازیکنانی هستم که بیشترین دریافتی را داشتم این را برای همه می گویم زیرا تعدادی از بازیکنان ما کمترین دریافتی را داشتند، بحث ما بحث پول نیست احترام است که متأسفانه آن را از سوی بعضی‌ها ندیدیم.

غفوری در خصوص اعتصاب بازیکنان و اینکه آنها نمی‌خواستند به اردو بروند، گفت: باید به بازیکنان حق بدهیم چند ماه بازیکن می‌تواند تحمل کند. صبوری تا کی؟ وقتی در کورس قهرمانی بودیم این اتفاقات رخ نداد. حالا که یک شب به آخرین بازی مانده و امیدی به قهرمانی نیست به ما پول می‌دهند این پول دیگر به درد ما نمی‌خورد و دردی را دوا نمی‌کند زمانی که باید احترام می‌گذاشتید این کار را انجام ندادید بنابراین بازیکنان هم قصد حضور در اردو را نداشتند که باز هم به خاطر فرهاد مجیدی آمدیم تا شرمنده هواداران نباشیم.

مدافع استقلال در ادامه گفت: اگر دو روز پیش بازیکنان تمرین نکردند به خاطر پول نبود به خاطر بی احترامی بود که به آنها شده بود. رفتار برخی‌ها در باشگاه بسیار زشت و ناپسند است. اگر پول نبود راحت به بازیکنان می‌گفتید تا آنها در جریان باشند اما اینکه وعده و وعید می‌دهید و عملی نمی‌کنید کار ناپسندی است که متأسفانه از باشگاه استقلال سر زده است.

غفوری افزود: می‌توانستیم قهرمان شویم، نتایج خوبی کسب کرده بودیم و حتی یکی از مدعیان بودیم که متأسفانه با کوتاهی مسئولان باشگاه و حواشی که به وجود آمد قهرمانی را از دست داده و شرمنده هواداران شدیم.

مدافع استقلال در پایان خاطرنشان کرد: برخی‌ها در تلاش بودند ما را رودرروی مردم قرار دهند اما خوشبختانه مردم ما را می‌شناسند و می‌دانند که با تمام وجود تلاش کردیم و اگر به قهرمانی دست پیدا نکردیم باید برخی دیگر جوابگوی این موضوع باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.