پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید با اینکه پرسپولیس با گل بودیمیر قهرمان لیگ برتر شد اما عملکرد او خوب نبوده است.

حسین عبدی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مهم این است که پرسپولیس قهرمان شد و بازی را با برد تمام کرد. البته تیم پارس جنوبی‌جم خیلی خوب بازی کرد و یک بازی جوانمردانه انجام داد. آن‌ها حتی در دقایقی بهتر از پرسپولیس بودند.

او درباره خوب نبودن پرسپولیس در ابتدای مسابقه هم بیان کرد: در این شرایط که دو تیم در کورس قهرمانی بودند بازی کردن خیلی سخت بود و استرس طبیعی بود.

عبدی در مورد سومین قهرمانی برانکو با پرسپولیس هم اظهار کرد: به نظرم او از لحاظ نتیجه فوق‌العاده بوده است. من به او و همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. این که او برای فصل بعد هم در تیم بماند یا نه به خودش و باشگاه مربوط می‌شود. هرچه هست جشن قهرمانی نهایتاً تا فردا ادامه دارد و باید برای فصل بعد از حالا برنامه‌ریزی کرد. پرسپولیس در هفته‌های پایانی امتیازات زیادی از دست داد. فصل بعد را باید از همین فردا شروع کنند و باید برنامه‌ریزی کنند.

او درباره ماریو بودیمیر هم گفت: بودیمیر هم به نظر من زیاد خوب نبود اما گل قهرمانی را زد. او در این مدت به طور کلی عملکرد خوبی نداشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.