سرمربی کروات پرسپولیس در کنار زمین آرام و قرار نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم پارس جنوبی و پرسپولیس با سوت اشکان خورشیدی از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه پر از جمعیت تختی جم آغاز شد و هواداران پرسپولیسی حاضر از همان آغاز بازی خواهان گلزنی تیم‌شان شدند.

* ورزشگاه به قدری تکمیل شده است که تماشاگران روی دیوارها نیز نشسته‌اند.

* سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا و شجاع خلیل‌زاده قبل از آغاز بازی از مهدی تارتار رخصت گرفتند‌.

* جو ورزشگاه به شکلی بود که وقتی تیم میزبان حمله‌ای را روی دروازه پرسپولیس تدارک می‌دید با اعتراض گسترده تماشاگران مواجه می‌شدند.

* مهدی تارتار مدام در کنار زمین با شاگردانش صحبت کرده و پر جنب و جوش نشان می‌داد.

* عکس العمل‌های برانکو موقع حملات پرسپولیس و همچنین حریف این تیم در کنار زمین نشان از استرس بالای او می‌داد.

* محمد انصاری و مهرداد میناوند از سکوی مخصوص دوربین صدا و سیما بازی را تماشا کرده و عکس العمل‌های‌شان نیز مورد توجه هواداران بود.

* دقیقه ۲۴ بازی هواداران هادی نوروزی را فراموش نکرده و یاد او را زنده نگه داشتند.

* دقیقه ۲۸ بازی کمک داور در کنار خط خطای بازیکن پارس جنوبی روی نادری را به داور اعلام کرد و وقتی خورشیدی سوت زد هواداران تیم میزبان با پرتاب بطری آب به زمین علیه او و کمکش فحاشی کردند. دقایقی بعد هواداران پرسپولیسی مشابه این کار را انجام دادند تا جو ورزشگاه متشنج شود.

* ناهماهنگی هافبک‌های پرسپولیس در دقیقه ۳۸ با اعتراض شدید سیدجلال به نوراللهی همراه بود.

* نیمکت نشینان پرسپولیس بعد از گل بودیمیر خوشحالی‌شان به داخل زمین هم کشیده شد که این مسئله با تذکر ناظر بازی به آنها همراه بود.

* با سوت پایان نیمه اول بازی توپ جمع کن به داخل زمین آمده و با بازیکنان پرسپولیس عکس سلفی گرفتند.

* در بین دو نیمه درگیری شدیدی بین هواداران دو تیم به وجود آمد و با آغاز نیمه دوم همچنان ادامه دارد. ماموران ویژه یگان ویژه با حضور در سکوها در حال آرام کردن آنها هستند.

* هواداران پرسپولیس در نیمه دوم علیه امیر قلعه نویی شعار داده و او را رئیس مافیا دانستند که سید جلال حسینی از آنها خواست شعارشان را قطع کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.