برادر هافبک هجومی بانوی پیر از جدایی او از قهرمان سری A در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برادر پائولو دیبالا، هافبک هجومی تیم فوتبال یوونتوس از تصمیم این بازیکن آرژانتینی برای ترک بیانکونری در تابستان سال جاری خبر داد.

گوستاوو دیبالا درباره موضوعی که پیش از این هم چندین بار رسانه‌های ایتالیایی به آن اشاره داشته‌اند، به یک شبکه رادیویی در آرژانتینی گفت: بله، احتمال اینکه دیبالا امسال از یوونتوس برود، بسیار زیاد است. در واقع باید گفت که این اتفاق کاملاً محتمل است. او به یک تغییر نیاز دارد. نمی‌توانم بگویم که او کجا می‌رود، اما فعلاً در همین می‌توانم بگویم که احتمال جدا شدن او از یوونتوس بسیار زیاد است.

برادر دیبالا افزود: مشخصاً پائولو از وضعیتش در یوونتوس راضی نیست. او اما تنها بازیکنی نیست که از وضعیتش در این تیم رضایت ندارد، چون بازیکنان زیادی در یووه راحت نیستند. اگر او برود تنها بازیکنی نخواهد بود که امسال یوونتوس را ترک می‌کند.

فوتبال جهان| منچستریونایتد در پی فعال کردن بند فسخ قرارداد دیبالا

رسانه‌های ایتالیایی بارها ورود کریستیانو رونالدو و به تبع آن نیمکت‌نشینی دیبالا را به عنوان دلیل جدایی این بازیکن آرژانتینی اعلام کرده‌اند. گوستاوو دیبالا اما تأکید کرد که برادرش هرگز با ستاره پرتغالی بانوی پیر مشکل نداشته است و مسئله‌ای که سبب شده او به فکر جدایی از راه‌راه‌پوشان تورین بیفتد، شیوه استفاده سرمربی تیم ماسیمیلیانو آلگری از این دو بازیکن بوده است.

وی تأکید کرد: کریستیانو آدم فوق‌العاده‌ای است و پائولو هرگز با او مشکل نداشته است. رابطه آنها با هم خوب است. با این حال از نظر تاکتیکی یکسری سوءتفاهم‌ها به وجود آمده است و این را هم فراموش نکنید که دیبالا و رونالدو پست‌هایی تقریباً مشابه دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.