سرمربی پارس جنوبی می‌گوید به عنوان یک مربی با شرافت دوست دارد در بازی فردا پیروز شوند اما پرسپولیس هم قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال پارس جنوبی و پرسپولیس فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند. مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: این بازی مانند ۲۹ بازی گذشته است و با تمام وجود در آن بازی خواهیم کرد. سعی می‌کنیم نتیجه خوبی کسب کنیم. بازی کردن با بزرگترین تیم ایران کار آسانی نیست ولی بازیکنان ما با انگیزه و تمرکز خوبی تمرین کردند. امیدوارم بازی خوبی شود و سه امتیاز بازی را بگیریم.

او درباره آینده تیمش باتوجه به مشکلاتی که پارس جنوبی در این فصل داشت، گفت: من سال گذشته هشدارهایی دادم که برخی‌ها فکر کردند من می‌خواهم بهانه بیاورم. در اصل سیر نزولی ما از فصل گذشته با مشکلات مالی و جدا شدن اکثر بازیکنانمان آغاز شد. امسال در ادامه آن روند در نیم فصل اول تلاش کردیم و امتیازات خوبی کسب کردیم. با این حال در نیم فصل دوم مشکلاتمان زیاد شد و علی‌رغم بازی‌های باکیفیتی که به نمایش می‌گذاریم در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتیم. تجربه نشان داده، تیمی که حمایت نشود محکوم به نابودی هستند. امروز به خاطر پارس جنوبی جام به جم آوردند و از شما رسانه‌ها می‌خواهم که هرطور شده کمک و حمایت کنید. شاید فردا یا پس فردا با این که دوست ندارم از این تیم بروم، در این تیم حضور نداشته باشم ولی شما نگذارید این تیم در سال‌های بعد به دسته‌های پایین‌تر سقوط کند.

سرمربی پارس جنوبی درباره فشاری که در چند روز اخیر به روز تیمش برای پیروزی مقابل پرسپولیس وارد شد، بیان کرد: چون ما فردا بازی داریم، اجازه دهید که فردا با روحیه مقابل پرسپولیس قرار بگیریم و ان‌شاءالله برنده شویم. بعد از آن بازی درباره این حواشی صحبت می‌کنم. پرسپولیس در این فصل تنها یک باخت داشته آن هم با مسائل داوری در اهواز. من به عنوان یک مربی به عنوان کسی که باید با شرافت کار کنم، برای من فقط پیروزی تیمم مهم است.

تارتار درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی فردا، گفت: اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم، چون ما شانس قهرمانی نداریم دوست دارم فردا برنده باشیم ولی پرسپولیس هم قهرمان شود.

او در ادامه درباره پتانسیل بازیکنان بومی جم گفت: من در شهرهای مختلفی کار کردم و می‌توانید این را بررسی کنید. علیرضا جهانبخش را من بازی دادم چون بازیکن بومی آن منطقه بود. علیرضا نقی‌زاده هم به عنوان بازیکن بومی بازی دادم ولی انصافاً آن پتانسیل در شهر جم نیست. یک بازیکن بومی ما یعنی دشتی با ما قرارداد داشت اما تیم را رها کرد و به تهران رفت. اولویت ما این است که تیم در لیگ برتر بماند.

اگر قرار باشد که بومی بازی دهیم و تیم سقوط کند که کار درستی نیست. اگر قرار باشد که به بومی بازی دهیم و سال بعد آن بازیکن به تهران برود که باید قید لیگ برتر را بزنیم. شاید ۱۰ سال دیگر یک فوتبالیست خوب در جم باشد.

سرمربی پارس جنوبی درباره انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم‌ملی اظهار کرد: من خیلی رزومه او را دنبال نکردم. آنقدر بازی آخرمان حساس بود که این ماجرا را دنبال نکردم. انتظارات از تیم‌ملی ما بالا رفته و ان‌شاءالله که او در فوتبال ما موفق باشد.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده در پارس جنوبی می‌ماند، توضیح داد: من واقعاً این تیم و شهر را دوست دارم. دوست دارم که این تیم سروسامان بگیرد و اصلاً دوست ندارم از این تیم جدا شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )