ستاره برزیلی سابق تیم بارسلونا عقیده دارد که بازگشت پپ گواردیولا به لالیگا محتمل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریوالدو می‌گوید احتمال اینکه پپ گواردیولا تابستان امسال به دوران سه ساله حضورش در منچسترسیتی پایان دهد و برای کسب تجارب جدید به تیمی دیگر برود وجود دارد. او حتی احتمال بازگشت گواردیولا به اسپانیا را هم رد نمی‌کند.

ریوالدو گفت: من اطمینان دارم که گواردیولا در آینده فرصت‌های جدیدی خواهد داشت. او به دنبال پروژه‌های جدید خواهد رفت. من حتی احتمال اینکه او تابستان همین امسال برود را هم رد نمی‌کنم. واقعیت این است که به نظر می‌رسد او از کارش در منچسترسیتی راضی است اما شاید یک پیشنهاد خوب از اسپانیا بتواند نظر او را جلب کند.

ریوالدو افزود: من این چیزها را با توجه به این موضوع که پپ دور بودن از خانواده و دوستانش را دوست ندارد می‌گویم. او دلتنگ آنها شده است. پپ از حضور در کنار آنها واقعاً لذت می‌برد و من فکر می‌کنم که این یکی از فاکتورهایی باشد که بتواند آینده او را تعیین کند. این مسئله می‌تواند منجر به خروج او از منچسترسیتی شود.

مهاجم سابق بارسلونا که در مقطعی از دوران بازیگری‌اش هم‌تیمی گواردیولا بود تأکید کرد: من کنجکاوم بدانم که پپ چه تصمیمی می‌گیرد. زمانی که با هم در یک رختکن بودیم، پپ می‌گفت که تصمیمش را برای مربیگری گرفته و می‌خواهد مربی شود. او اما هرگز تصور نمی‌کرد که چنین مربی فوق‌العاده‌ای شود و اینقدر در کارش موفق باشد و افتخار کسب کند. من واقعاً برای او خوشحالم چون برای کارهایی که انجام می‌دهد اشتیاق فراوانی دارد و رابطه‌اش با بازیکنانش بسیار خوب است. او حیرت‌آور است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.