سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره آخرین دیدار تیمش در این فصل لیگ برتر گفت: اگر بازیکنان از نظر روحی و روانی آماده شوند، نتیجه خوبی برابر پدیده کسب می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و ضمن ارائه بازی خوب، نتیجه بگیریم. شرایط تیم خوب است. دو، سه بازیکن مصدومیت جزئی داشتند که با تلاش کادر فنی احتمالاً آن‌ها را مقابل پدیده خواهیم داشت.

وی با تمجید از پدیده مشهد گفت: فردا کار سختی داریم. پدیده از تیم‌های خوب لیگ برتر است. اگر بازیکنان آماده باشند، می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم. ما هفته قبل نتیجه خوبی در تهران مقابل پرسپولیس گرفتیم و به همین دلیل روحیه بالایی داریم. اگر بازیکنان از نظر روحی و روانی آماده شوند، نتیجه خوبی برابر پدیده کسب می‌کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی ادامه داد: این بازی مانند همه بازی‌ها مهم است. سعی کردیم در تمام بازی‌ها با تمام قدرت به میدان برویم. این که تا چه حد موفق بودیم، بحث دیگری است. امیدوارم فردا هم بازیکنان انگیزه لازم را داشته باشند. از هواداران ممنونم که همواره حامی ما بودند.

مهاجری درباره کنار گذاشتن چند بازیکن از تیمش و نیامدن کاپیتان این تیم به تمرینات طی هفته گذشته، اظهار کرد: ما یک تیم هستیم. شرایط خاصی داریم ولی سعی می‌کنیم لیگ برتر را به خوبی تمام کنیم. قبل از بازی با پرسپولیس بحث تبانی را پیش کشیدند و به تیم ما هجمه وارد کردند. مجبور شدیم تصمیم انضباطی بگیریم و فردا هم با نفرات بازی با پرسپولیس، مقابل پدیده به میدان می‌رویم.

او درباره برنامه‌ای که برای فصل آینده به باشگاه ماشین‌سازی ارائه کرده گفت: چیزی که برای ادامه همکاری مهم بود، به باشگاه ارائه کردم. امیدوارم کار را به زودی شروع کنیم. قطعاً سال آینده سخت‌تر است. نقاط ضعفمان را باید جبران کنیم. اعتقادی وجود دارد که ماشین‌سازی نباید هزینه زیادی انجام دهد و سیاست باشگاه استفاده از بازیکنان جوان و بومی است. الویت‌های ما مشخص است. تا جای ممکن این برنامه را انجام می‌دهیم و در غیر این صورت به سراغ بازیکنان سایر استان‌ها می‌رویم.

مهاجری با بیان اینکه ۷۰ درصد از بازیکنان تیمش برای فصل آینده قرارداد دارند، گفت: منتظریم فصل تمام شود. ما فردا یک بازی مهم داریم. این بازی برای ما نیست اما برای لیگ برتر و فوتبال آذربایجان مهم است. بعد از اتمام این بازی، تمام سیاست‌های سال آینده را با مدیریت در میان می‌گذاریم.

وی درباره بازی با تیم سابقش اظهار کرد: ما زمان زیادی برای انجام کارهای فنی نداشتیم. فقط دو جلسه تمرین مفید داشتیم. اگر از نظر روانی خوب باشیم، موفق می‌شویم. پدیده هم از تیم‌های خوب لیگ‌برتر است.

مهاجری ادامه داد: سال‌ها در فوتبال مشهد بودم و در ابومسلم بازی کردم و در پدیده مربی بودم اما تمام هوش و حواسم مربوط به ماشین‌سازی است که از اعتبار فوتبال شهرمان دفاع کنم.

وی ادامه داد: باید فردا با تمام تمرکز مقابل تیم شایسته‌ای به نام پدیده به میدان برویم. کمتر در فضای فوتبال مشهد تیمی به این خوبی و هماهنگی دیده می‌شود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم. تنها چیزی که می‌گویم این است که با تمام توان و تمرکز از حق خودمان دفاع می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.