امین قاسمی‌نژاد، مهاجم تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اعلام کرد که هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته است.

امین قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت پدیده و شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد، ولی حیف شد که سپاهان را نبردیم، آن هم در حالی که کاملاً مستحق پیروزی بودیم و باید با اختلاف چند گل حریف را شکست می‌دادیم. فقط یک بازی دیگر باقی مانده است تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم و امیدوارم برابر ماشین‌سازی به نتایجه موردنظرمان دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به عملکرد فوق‌العاده پدیده در لیگ امسال تأکید کرد: وقتی لیگ شروع شد خیلی‌ها تصور نمی‌کردند این نتایج را بگیریم، حتی خودمان هم چنین تصوری نداشتیم، ولی با گرفتن چند نتیجه خوب، انگیزه تیمی ما بیشتر شد. ما در نیم‌فصل اول مشکلاتی را تجربه کردیم که واقعاً سخت بود، ولی بازیکنان تحمل کردند. این مشکلات باعث نشد تا شیرازه تیم به‌هم بریزد و خدا را شکر تا اینجا خیلی خوب جلو آمدیم. وقتی آقای حمیداوی مالکیت تیم را بر عهده گرفت همه چیز تغییر کرد و خوشحالم که الان تیم آرامش دارد. اگر آن مشکلات نبود می‌توانستیم قهرمان شویم، ولی شایستگی پدیده بابت قهرمان نشدن کم نشد.

مهاجم تیم فوتبال پدیده که امسال ۱۰ گل در لیگ برتر برای تیمش به ثمر رسانده است، درباره عملکردش در هجدهمین دوره لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازی در پست وینگر چپ برای من تجربه جدیدی بود. شاید آن اوایل کار سخت بود، ولی مهم این بود که خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیدا کنم. من خیلی تلاش کردم تا بازی‌های تأثیرگذاری را انجام دهم و امیدوارم که کادر فنی هم از عملکردم رضایت داشته باشد.

قاسمی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد فصل آینده هم در پدیده بماند، تصریح کرد: قراردادم رو به اتمام است و هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام. تمام تمرکز ما این است که سهمیه آسیا را بگیریم و طبیعتاً باشگاه هم دوست دارد که برای فصل آینده یک تیم خوب تشکیل بدهد. امیدوارم بهترین اتفاق برای من، پدیده و دیگر بازیکنان رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.