مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اخراج فرهاد مجیدی در بازی برابر نفت آبادان درست نبود و به تیم ضربه زد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن طاهری در نشست خبری قبل از دیدار برابر سپیدرود رشت از هفته پایانی لیگ برتر گفت: باید به دو نکته اشاره کنم، ابتدا اتفاق هفته گذشته در آبادان بود که وقتی گل ما مورد قبول واقع نشد تمام مربیان به سمت داور رفتند تا علت مردود شدن گل را سوال کنند. نمی دانم چرا فرهاد مجیدی اخراج شد. زمانی که داور اعلام کرد آفساید نبوده و توپ به اوت رفته همه مربیان استقلال بدون هیچ حرفی به نیمکت بازگشتند اما یک باره مجیدی اخراج شد و اخراج او به هیچ عنوان درست نبود.

وی ادامه داد: نکته دوم خداحافظی خسرو حیدری است که فردا با پیراهن استقلال از فوتبال به طور رسمی خداحافظی می‌کند. ما از او تشکر می‌کنیم که سال‌ها برای استقلال زحمت کشید و تمام توان خود را برای موفقیت استقلال به کار بست. برای او و خانواده اش آرزوی موفقیت می‌کنیم. روز خداحافظی خیلی سخت است اما زندگی در جریان خواهد بود، زندگی فوتبالی ۱۰ سال است اما زندگی عادی بازیکن ۱۰۰ سال بنابراین برای این بازیکن و اسطوره استقلال آرزوی موفقیت دارم.

طاهری در خصوص دیدار برابر سپیدرود رشت که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: اگر گل ما برابر نفت آبادان مورد قبول واقع می‌شد فردا با انگیزه مضاعفی بازی می‌کردیم، هواداران پرشوری به ورزشگاه می‌آمدند اما به هر حال فوتبال همین است و ما اسیر اشتباهات داوری در بازی برابر نفت و پدیده شدیم و قهرمانی را از دست دادیم اما امیدوارم فردا برای خداحافظی خسرو تماشاگران به ورزشگاه آمده و همانند همیشه که از تیم شأن حمایت می‌کنند در آخرین بازی فصل هم دست از حمایت از تیم شأن برندارند.

مربی استقلال در مورد سپیدرود رشت هم گفت: این تیم با توجه به نزدیک بودن به سقوط نیاز به برد دارد، بنابراین فردا شاهد یک بازی خوب خواهید بود هم از طرف سپیدرود هم از طرف ما که هر دو می‌خواهیم برنده بازی باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که هواداران به شدت از وضعیت موجود ناراحت هستند، گفت: همیشه حق با هواداران است، آنها در سرما و گرما کنار تیم بودند و نمی‌خواهند تیم شان به راحتی قهرمانی را از دست بدهد اما اتفاقاتی رقم خورد که استقلال از قهرمانی دور شد. امیدوارم سال آینده با درایت مدیران باشگاه یک تیم خوب روانه لیگ شده تا به قهرمانی دست پیدا کند.

طاهری در پاسخ به این پرسش که فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با الدحیل گفته استقلال بیمار بوده و بدنسازی خوبی نداشته گفت: حرف او درست است، ما در ابتدای فصل با ۱۲ نفر به اردو رفتیم و در نیم فصل هم اردوی آماده سازی خوبی نداشتیم و این به ما ضربه زیادی زد. ضمن اینکه بازی‌ها سه، چهار روز یک بار برگزار می‌شد و این فشار زیادی روی بازیکنان آورد. به مجیدی حق می‌دهم که در این خصوص ناراحت باشد.

مربی استقلال در مورد اعتصاب روز گذشته بازیکنان گفت: آنها روز گذشته به دلیل مشکلاتی که داشتند تمرین نکردند اما خوشبختانه این مشکل امروز حل می‌شود و بازیکنان آخرین تمرین را انجام خواهند داد تا با آمادگی کامل به مصاف سپیدرود می‌روند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی حال حاضر استقلال سال آینده هم در این تیم خواهد بود یا خیر گفت: از سیاست‌های باشگاه اطلاعی ندارم و نمی دانم چه کسی می آید و چه کسی می رود اما آرزو می‌کنم هر اتفاقی رقم می‌خورد به سود استقلال باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )