سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مارک ویلموتس از ایران خوشش آمده است، آخرین وضعیت مذاکره و توافق با این سرمربی بلژیکی را تشریح کرد و گفت: هنوز قرارداد نهایی امضا نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت امضای قرارداد با مارک ویلموتس گفت: فعلاً در حال مذاکره هستیم. تقریباً مراحل نهایی است ولی هنوز قرارداد نهایی امضا نشده است. نیاز است یکسری مسائل بررسی شود.

وی افزود: سعی می‌کنیم تا چند روز آینده قرارداد را نهایی کنیم.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است قرارداد امروز امضا نشود؟ تصریح کرد: در این زمینه اطلاع رسانی می‌کنیم. امکان دارد امروز یا فردا یا روزهای دیگر باشد. به محض اینکه قرارداد نهایی شود قطعاً اطلاع رسانی می‌کنیم.

شکوری در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی دقیقی برای مذاکره با ویلموتس انجام نداد؟ گفت: شرایط حرفه ای دنیا همین است. زمانی که قرارداد نهایی شود، اعلام می‌شود. اگر قبل از امضا اعلام کنیم امکان دارد مسائلی پیش بیاید. داریم سعی می‌کنیم مشکلاتی که در قراردادهای قبل بوده را لحاظ کنیم و شفاف و صادقانه پیش می‌رویم. هر دو طرف سعی می‌کنند خواسته‌های خودشان را مطرح کنند.

وی درباره اینکه چرا توافق با ویلموتس و اطلاع رسانی در اینباره طولانی شده است؟ تصریح کرد: شرایط ما با تمام دنیا فرق دارد. شرایط اقتصادی، سیاسی و منطقه‌ای ما با جاهای دیگر فرق می‌کند و مجبوریم دست به عصاتر پیش برویم. فردا هفته پایانی لیگ است و هواداران تمرکزشان را روی لیگ بگذارند. بعد از آن وضعیت سرمربی را اعلام می‌کنیم. اولویت ما این است یک قرارداد خوب بسته شود تا شرایط حرفه ای را در آن لحاظ کنیم. اگر قرارداد خوب بسته شود ضامن نتایج خوب تیم ملی هم خواهد بود.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که مذاکرات چند درصد پیش رفته است؟ خاطرنشان کرد: نمی‌شود درصد گفت. داریم بندهای قرارداد را یکی یکی جلو می بریم.

وی درباره اینکه مگر پیش قرارداد را برای ویلموتس ارسال نکرده بودید؟ گفت: گزینه‌های فدراسیون فوتبال زیاد بود. فقط ویلموتس گزینه ما نبود. با او به توافق رسیده ایم ولی می‌طلبد روی تک تک بندها مذاکره کنیم و به نتیجه نهایی برسیم. آقای تاج الان هم در جلسه است.

شکوری که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد، در ادامه تاکید کرد: ویلموتس از جو ایران خوشش آمده است. فعلاً داریم امکاناتمان را نشان می‌دهیم. باید بندها را تک تک جلو ببریم. اگر عجله کنیم درست نیست. مردم هم توصیه نمی‌کنند عجله کنیم.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه ویلموتس سوابق درخشانی ندارد و کار در تیم ایران برایش پرافتخار خواهد بود، گفت: نسل طلایی بلژیک را ایشان پرورش داد. می‌شود بعداً روی این بحث بیشتر صحبت کنیم. ویلموتس می‌تواند به ما کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.