سرمربی سایپا گفت: انگیزه زیادی برای بازی با صنعت نداریم و سعی کردیم از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این آخرین بازی ماست. رتبه ما خیلی تغییر نمی‌کند. هم ما و هم تیم حریف انگیزه زیادی برای این بازی نداریم. سعی کردیم از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنیم. صنعت نفت در چند بازی اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته است و بردهای خوبی داشته است. امیدوارم بازیکنانم مثل چند روز آینده با انگیزه باشند تا یک نتیجه خوب به دست بیاوریم.

او در مورد فهرست خروجی تیمش بیان کرد: در این مورد هنوز صحبتی نشده است. بعد از این بازی باید بررسی کنیم. لیگ سال بعد خیلی سریع‌تر از سال‌های قبل آغاز می‌شود. فهرست ما هنوز مشخص نیست.

صادقی ادامه داد: آقای برجلو به عنوان دستیار در فصل بعد با ما می‌ماند. در زمینه مربی‌گری هم سعی می‌کنیم دستیاران خوبی را وارد کادر فنی می‌کنیم.

وی درباره عملکرد این فصل سایپا توضیح داد: ما فصل قبل را با رتبه چهارم تمام کردیم. دستاورد امسال سایپا فرصت دادن به بازیکنان جوان بود. ما ۵ بازیکن در تیم ملی امید و ۶ بازیکن در تیم ملی جوانان داشتیم ولی در نتیجه نتوانستیم مثل فصل قبل عمل کنیم اما جوانان خوبی به فوتبال ایران معرفی کردیم.

او اضافه کرد: مشکل من در تیم مشکل انگیزه است. تیم ما شامل بازیکنانی است که قراردادشان یک ساله است. در این مدت کوتاه ما نمی‌توانستیم کار بدنی انجام دهیم. سعی کردم این مشکل را با استفاده از بازیکنان جوان حل کنم. در مجموع از تلاش بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها با تمام وجود تمرین می‌کنند. این برای من مهم است.

سرمربی سایپا در مورد رفتن بعضی از بازیکنانش از این تیم برای فصل بعد اظهار کرد: ما هم این صحبت‌ها را شنیدیم که بعضی از بازیکنان ما را پرسپولیس و استقلال می‌خواهند. من که دقیق نمی‌دانم. طبیعی است که بازیکنانی که خوب هستند و قراردادشان تمام می‌شود پیشنهادهایی داشته باشند. همان بازیکنان برای ما با تمام وجود بازی کردند. هیچ بازیکنی نیست که ما از آن‌ها راضی نباشیم. خیلی خوشحالم که این بازیکنان را در اختیار دارم. از این لحاظ مشکلی نداریم.

صادقی در مورد انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی هم گفت: شناخت من به همین اطلاعات رسانه‌ها بر می‌گردد. آرزوی موفقیت برای او می‌کنم. امیدوارم روند رو به رشد تیم ملی را حفظ کند. نسل خوبی در تیم ملی داریم. سایپا همیشه همکاری خوبی با رده‌های ملی داشته است. امیدوارم مثل سال‌های قبل بازیکنان خوبی به تیم ملی معرفی کند. در این ۱۹ ساله که من این‌جا بودم حداقل ۵۰ بازیکن خوب به فوتبال ایران معرفی کرده است که در تیم ملی بازی کرده‌اند. این مهم‌ترین رسالت باشگاه سایپا است.

به گزارش ایسنا، پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم در این نشست خبری غیبت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.