داور بین‌المللی فوتبال ایران در سال ٩٨ وقت نفس‌کشیدن هم ندارد!

به گزارش ایسنا، روزنامه شهروند نوشت: «علیرضا فغانی هر چند روز یک بار قضاوت یک بازی سخت داخلی و بین‌المللی را بر عهده دارد و این روال به نظر می‌رسد که ادامه خواهد داشت. درست است که فغانی بهترین داور ایران و آسیا و یکی از بهترین داوران جهان فوتبال در سال‌های اخیر بوده، منتهی برای خیلی‌ها سوال به وجود آمده که با وجود این کنداکتور شلوغ کاری و خستگی که قطعاً برای او باقی خواهد ماند، چرا مسئولان دپارتمان داوری چنین برنامه‌ای برای فغانی در نظر گرفته‌اند.

این داور از ابتدای امسال در تاریخ ٩ فروردین دیدار تیم‌های پدیده و پارس جنوبی جم را در مشهد سوت زد. فردای آن روز هم بلافاصله در تهران حاضر شد و سیستم VAR را در داربی مورد آزمایش قرار داد. او در تاریخ ١٤ فروردین بازی استقلال و سایپا از هفته بیست‌وچهارم لیگ را سوت زد و سپس در تاریخ ٢٤ فروردین و هفته بیست‌وپنجم، داور بازی پیکان و ذوب‌آهن بود. او سپس در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه بازی بسیار حساس سرخپوشان پاکدشت در برابر شاهین شهرداری بوشهر در لیگ یک را سوت زد و سه روز بعد در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در رشت داور بازی تیم‌های سپیدرود و فولاد خوزستان بود. فغانی البته در هفته بیست‌وهشتم لیگ قضاوتی نداشت و آماده قضاوت یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن شد. او البته در این مدت دو بازی دیگر آسیایی را هم سوت زد.

جالب اینجاست که حالا خبر می‌رسد فغانی داور بازی حساس و سرنوشت‌ساز سپاهان و پدیده در هفته بیست‌ونهم در مشهد خواهد بود و هفته آخر هم بازی تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی در جم را سوت خواهد زد. اتفاق بسیار مهم اینجاست که در این چند وقت هیچ اشتباه تأثیرگذاری از سوی فغانی در مسابقات شاهد نبوده‌ایم که در فوتبال ایران سروصدا کند اما این برنامه سنگین داوری روی عملکرد و شرایط جسمانی او تأثیر منفی نمی‌گذارد؟»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )