فرشاد ماجدی مربی و آنالیزور جدید تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که حضورش در کادر فنی آبی‌پوشان ارتباطی به برادرش ندارد.

فرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضورش در تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: مسئولان تیم امید یک ماه به من اجازه دادند با استقلال باشم و از دیدار بعدی روی نیمکت این تیم می‌نشینم. به استقلال آمدم تا کمک کنم، اما نمی‌دانم چرا برای میرشاد برادرم که عضو هیئت مدیره استقلال است، این همه حاشیه ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: برادرم باعث نشده که به استقلال بیایم. اگر اینطور باشد، حتما برادرم به جای من سر کلاس‌های مربیگری دوره A نشسته است. نمی‌دانم چرا همه چیز را به برادرم ارتباط داده‌اند. من با فرهاد مجیدی رفاقت ۲۶،۲۷ ساله دارم و آمده‌ام به او و استقلال کمک کنم. حمید استیلی و مسئولان تیم امید با توجه به اینکه تا یک ماه دیگر اردویی برگزار نخواهد شد، اجازه دادند که به استقلال بیایم و پس از آن با توجه به قراردادی که با تیم امید دارم، دوباره به این تیم برمی‌گردم. این مسئله دلیلی نمی‌شود که بگویند برادر عضو هیئت مدیره استقلال به کادر فنی پیوست.

ماجدی در خصوص اینکه با چه عنوانی به استقلال اضافه شده، گفت: من به عنوان مربی - آنالیزور و عشق استقلال و مجیدی آمده‌ام و پس از پایان این یک ماه به تیم المپیک برمی‌گردم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )