سرمربی بلژیکی تراکتورسازی گفت: این تیم همیشه مشکلات زیادی داشته اما امسال همه چیز عوض شده و کادرفنی و بازیکنان جدید هستند و می‌توانیم اختلاف در بالای جدول را با استقلال و سپاهان جبران کنیم.

‌به گزارش ایسنا، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: ارتباط‌هایی بین ذوب آهن و تراکتورسازی وجود دارد. بازیکنان دو تیم سابقه بازی برای تیم‌های مقابل همدیگر را دارند. من همچنان تیم‌هایی ایرانی را رصد می‌کنم. از گذشته می‌گفتند ذوب‌آهن تیم خوبی است. باید به این تیم تبریک بگویم که در بازی اخیر خود توانست برابر الوصل به پیروزی برسد و از ۱۲ امتیاز ممکن، ۱۰ امتیاز را به دست آورد. این موضوع نشان دهنده کیفیت خوب ذوب آهن است. ذوب آهن تیم خوبی است و بازی فردا می‌تواند برای ما خطرناک باشد.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به حضور چند بازیکن سرباز در تیمش که از ذوب‌آهن راهی این تیم شدند، یادآور شد: مهدی پور و اسماعیلی بازیکنان ذوب آهن هستند اما به دلیل سربازی به تراکتورسازی آمدند.

وی درباره دو بازی اخیر تیمش گفت: در جریان هستید که در دو بازی اخیر بدشانس بودیم و بازی‌ها را واگذار کردیم و امتیازی کسب نکردیم. بازی فردا بسیار سخت است. ما اشتباهات فردی از سوی دروازه‌بان‌ها هستیم. گذشته‌ها گذشته و به بازی پیش‌رو نگاه می‌کنیم. محمدرضا اخباری بعد از دو سالی دوری از میادین در ترکیب قرار گرفت و استرس داشت اما در این بازی با آمادگی کامل به میدان می‌رود. برای او آرزوی موفقیت دارم.

لیکنز تاکید کرد: در برابر پیکان موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و در حملات کم تعداد بودیم. گلی که از پیکان خوردیم به خاطر یک اشتباه بود. از طرفی ذوب آهن به خاطر نتایج اخیرش اعتماد به نفس خوبی دارد.

او درباره غایبان تیمش در این دیدار گفت: اکبر ایمانی به دلیل محرومیت در کنار تیم حضور ندارد. سعی می‌کنیم محرومیت‌ها در تیم‌مان را کاهش دهیم. باید از گرفتن کارت زردهای بی‌مورد خودداری کنیم.

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی با انتقاد از داور مسابقه با پیکان اظهار کرد: نمی‌خواهم جبهه بگیرم اما در بازی گذشته صحنه مشکوک به پنالتی ما درست بود که داور به راحتی از کنار آن عبور کرد. نمی‌خواهم انتقاد کنم اما آن اتفاق برای تیم ما رخ داد.

لیکنز درباره بازی‌های باقی‌مانده تیمش و جبران فاصله در صدر جدول گفت: چهار بازی تا انتهای لیگ برتر در پیش داریم. به غیر از پرسپولیس با تیم‌های دیگر یک امتیاز فاصله داریم و سعی می‌کنیم این فاصله را جبران کنیم.

وی درباره اینکه در گذشته بازیکنانی مانند مهدی کیانی نقش بزرگ‌تر را در شرایط بحرانی ایفا می‌کردند اما در شرایط کنونی چنین بازیکنانی در تیمش حضور دارند که در مواقعی بحرانی شرایط را کنترل کنند، تاکید کرد: همانطور که می‌دانید دژاگه و شجاعی از کاپیتان‌های بزرگ ما و تیم ملی هستند. باید از آن‌ها محافظت کنیم. انتقادهایی از آن‌ها وجود داشت. این انتقادات وارد نیست و باید از ویژگی‌های آن‌ها محافظت کنیم چرا که شخصیت بزرگی دارند و در تیم ما تأثیرگذار هستند.

لیکنز خاطرنشان کرد: در بازی با سپیدرود اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم به آن اشاره کنم ولی عملکرد خوبی نداشتیم. با این حال مقابل پیکان از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم و در نهایت گل خوردیم. تیم ما در چهار بازی اخیر خود ۸ گل زده و سه گل دریافت کرده است. تیم ما کیفیت خوبی دارد. از طرفی فردا با تیمی بازی می‌کنیم که هشت گل در آسیا زده و کیفیت بالایی دارد.

سرمربی تراکتورسازی یادآور شد: علاوه بر اینکه تیم ملی ایران را حمایت می‌کنم، بازی‌های ذوب آهن را به خاطر جنبه ملی آن، از تلویزیون تماشا می‌کنم و حامی آن هستم. فقط بحث ذوب آهن نیست. ما از فوتبال کشور حمایت می‌کنیم. باید کمک کنیم فوتبال ایران پیشرفت کند. به جای حسادت به تیم‌های دیگر باید همه ما حمایت کنیم تا به عنوان نماینده فوتبال‌مان، ذوب آهن در سطح اول آسیا قرار گیرد.

او درباره تمدید قراردادش با تراکتورسازی و حضور روی نیمکت این تیم برای فصل آینده گفت: این موضوع را از مالک باشگاه بپرسید. تاکنون هواداران تراکتورسازی میزبانی خوبی از من داشتند. من هیچ گاه قول قهرمانی ندادم. تراکتورسازی همیشه مشکلات زیادی داشته است. امسال همه چیز عوض شده و کادرفنی و بازیکنان جدید هستند. در ماه‌های اخیر شرایط ما بهتر شده است و سعی می‌کنیم کیفیت خودمان را ارتقا دهیم. می‌توانیم اختلاف در بالای جدول را با استقلال و سپاهان جبران کنیم. باری کسب حداکثر امتیازات به بازی می‌رویم. امیدواریم جایگاه خودمان را بهبود ببخشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )