ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با تلاش بچه‌ها و حمایت هواداران سه امتیاز بازی با الوصل را گرفتیم، اما هنوز چیزی تمام نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران که به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش مقابل الوصل امارات انتخاب شد در نشست خبری این بازی گفت: خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را گرفتیم. این سه امتیاز بسیار مهم بود که برای صعود به ما کمک می‌کند. با تلاش بچه‌ها و حمایت هواداران سه امتیاز را گرفتیم، اما هنوز چیزی تمام نشده است. فقط این بازی تمام شده است و سعی می‌کنیم شش امتیاز دیگر را هم کسب کنیم.

«ما بازی به بازی پیش می‌رویم تا بتوانیم شرایط صعودمان را رقم بزنیم.»، وی با بیان این جمله افزود: جا دارد از آقای سعید آذری هم تشکر کنم که تمام تلاش خود را برای حمایت از تیم، فراهم کردن امکانات و پشتیبانی از تیم به کار گرفته است تا ما بتوانیم با خیال راحت بازی کنیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز بتوانیم با تمرکز بالا به موفقیت برسیم.

ارسلان مطهری بهترین بازیکن دیدار ذوب‌آهن - الوصل شد

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تفاوت تیم فعلی‌اش با نفت تهران گفت: منصوریان از من شناخت کافی دارد و عملکرد رو به رشد من به احساسم نیز باز می‌گردد. احساس خوبی بین من و منصوریان وجود دارد و سرمربی تیم با توجه به شناختش جایی که لازم است مرا بازی می‌دهد. این اتفاق و پیشرفت به خاطر احساس است و امروز هم که بهترین بازیکن زمین شدم تلاش همه‌ی بازیکنان است.

وی تصریح کرد: طی دو سالی که از نفت جدا شدم، در پستی که باید بازی می‌کردم حضور نداشتم و جایی بازی می‌کردم که پست اصلی‌ام نبود و از دروازه دور شده بودم. بعد از من می‌خواستند که گل بزنم و می‌گفتند چرا گل نمی‌زنم، در حالی که من وینگر بازی می‌کردم. هنوز خیلی اتفاقات رخ نداده و روزهای بهتری در ذوب‌آهن خواهم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.