پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم عملکرد همیشگی‌اش را برابر الاهلی به نمایش نگذاشت.

اسماعیل هلالی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شکست پرسپولیس برابر الاهلی عربستان اظهار کرد: بازی خوبی را از پرسپولیس ندیدیم. واقعاً تعجب می‌کنم که چرا پرسپولیس امشب اینگونه ظاهر شد. همه بازیکنان گویی خسته بودند و شش یا هفت بازیکن در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند.

وی افزود: شاید فشردگی بازی‌های پرسپولیس و سفرهای پیاپی کار را برای تیم سخت کرده بود. نمی‌دانم شاید هم گرمای هوا باعث شده بود بازیکنان نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و تیم انگار سه تکه بازی می‌کرد. در طول بازی نه هافبک‌ها می‌توانستند فرصت‌های خوبی خلق کنند و نه مهاجمان در زدن ضربات دقت لازم را داشتند. در کل پرسپولیس عملکرد خوبی از نظر فنی و دوندگی نداشت. الاهلی تیم قدرتمندی نبود که ما نتوانیم مقابلشان به پیروزی برسیم. اگر پرسپولیس بازی همیشگی‌اش را به نمایش می‌گذاشت قطعاً می‌توانست از ضعف دفاع حریف استفاده کند و به گل برسد.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان فشردگی لیگ را دلیل شکست پرسپولیس دانست و گفت: واقعاً بازی‌های فشرده کار را برای بازیکنان سخت می‌کند. سفرهای پیاپی اجازه ریکاوری کامل را به تیم نمی‌دهد. البته ما در تمرینات دیده‌ایم که پرسپولیس خیلی خوب تمرین می‌کند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که تیم عملکرد خوبش را ارائه نکرد. من همیشه می‌گویم وقتی تیمی در سه جام بازی می‌کند موفقیت در یک جام می‌تواند باعث انگیزه شود تا در مسابقه‌ای مربوط به جام دیگر تیم با قدرت ظاهر شود. حالا که پرسپولیس در لیگ برتر شرایط خوبی را دارد ما انتظار داشتیم در برابر الاهلی هم شرایط خوبش را ادامه بدهد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شانس صعود برای پرسپولیس قائل است یا خیر، گفت: با توجه به شرایط گروه، فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند با پیروزی در دو بازی آینده به مرحله بعد صعود کند. البته کار بسیار سخت است اما نباید از صعود ناامید باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )