علی کریمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم نمایش خوبی مقابل الاهلی داشته است و با وجود شکست، در دو بازی بعدی می‌تواند این نتیجه را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی کریمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که برای همراهی این تیم راهی امارات شده بود پس از شکست ۲ بر یک سرخپوشان مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم بازی دست پرسپولیس بود، اما آنها روی ضدحمله برنامه داشتند و موفق هم عمل کردند. باید روی این مسئله به خصوص بعد از گلی که در نیمه اول خوردیم، بیشتر حواس‌مان را جمع می‌کردیم. با این حال آنها روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه که موقعیت خوبی بود، دوباره گل زدند.

وی با اشاره به دیدار السد قطر - پاختاکور ازبکستان افزود: هنوز دو بازی دیگر در مرحله گروهی داریم و چیزی تمام نشده است. ان‌شاءالله بچه‌ها در بازی‌های بعدی جبران می‌کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به این مسئله که مشکلات مالی و اتفاقاتی که در لیگ افتاده، چقدر روی روحیه بازیکنان تأثیر گذاشته است، گفت: مشکلات که همیشه بوده است و برای اولین بار نیست. همیشه این مشکلات را داشتیم و حداقل فوتبالیست‌های ایرانی با این قضیه آشنایی دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )