مجتبی ممشلی، هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: : امسال اولین فصلی بود که در لیگ برتر حضور داشتیم و با این شرایط رتبه تک رقمی برای نساجی خوب است.

مجتبی ممشلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی نساجی برابر پدیده گفت: خدا را شکر که یک بازی خوب انجام دادیم و به برد رسیدیم. امسال در ورزشگاه وطنی فقط یک‌ بار شکست خوردیم که آن هم در بازی هفته اول برابر نساجی بود، البته ما چند هفته‌ای بود که در زمین خودمان برنده نشده بودیم و نیاز به برد داشتیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر در ادامه افزود: پدیده واقعاً تیم خوبی است. آنها بعد از گل من فشار زیادی روی دروازه‌مان وارد کردند، ولی خوشبختانه از گلی که زدیم به خوبی محافظت کردیم. فکر کنم این برای چهارمین بازی پیاپی بود که دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم، ما نیاز به برد داشتیم و نتیجه را حفظ کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نساجی در پایان لیگ چه رتبه‌ای را به دست خواهد آورد، تأکید کرد: امسال اولین فصلی بود که در لیگ برتر حضور داشتیم و با این شرایط رتبه تک رقمی برای نساجی خوب است. ما می‌توانیم از رده ششم تا نهم یک جایگاه را به خودمان اختصاص دهیم و امیدوارم که در بازی‌های آینده حداکثر امتیاز را بگیریم.

ممشلی در رابطه با گل سه امتیازی که در بازی با نساجی به ثمر رساند، تصریح کرد: پارسال با اینکه دفاع چپ بودم ۱۰ گل برای تیمم به ثمر رساندم، ولی امسال تا قبل از این بازی گل نزده بودم. خوشحالم که اولین گلم را زدم و باید این گل را به محمد آبشک تقدیم کنم که قبل از این بازی پدرش را از دست داد.

جلالی: آینده برای بازیکنان نجیب و مخلص نساجی است/ داوری مشکلی نداشت

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.