در اتفاقی عجیب در فوتبال ایتالیا، دو تن از رده‌بالاترین مقام‌های باشگاه سامپدوریا در حضور بازیکنان با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، والتر ساباتینی مدیر فنی باشگاه سامپدوریا تأیید کرد که به دنبال یک درگیری فیزیکی با ماسیمو فررو رئیس باشگاه از سمت خود استعفا کرده است.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، این اتفاق پس از باخت شنبه شب ۳ بر صفر تیم مقابل بولونیا در ورزشگاه دال‌آرا رخ داده زمانی که ماسیمو فررو در رختکن شروع به انتقاد شدیداللحن از بازیکنان و سرمربی تیم می‌کند و ساباتینی برای دفاع از آنها مقابل رئیس باشگاه می‌ایستد. به این ترتیب درگیری طرفین بالا می‌گیرد و کار تا درگیری فیزیکیپیش می‌رود و با وساطت بازیکنان و اعضای کادر فنی غائله خاتمه پیدا می‌کند.

ساباتینی که سابقه کار به عنوان مدیر ورزشی باشگاه رم را داشت به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: با تأسف عمیق من تأیید می‌کنم که استعفا کرده‌ام. در پایان بازی اختلافاتی پیش آمد و زمانی که یک کارمند با کارفرمای خود چنین اختلافاتی پیدا می‌کند، کار درست این است که استعفا کند. بنابراین من با تأسف فراوان تیم را ترک می‌کنم چون واقعاً برایم مهم بود که در اینجا چه اتفاقاتی رخ می‌داد. از تصمیم هم برنمی‌گردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.