هافبک تیم فوتبال پیکان گفت که در بازی با تراکتورسازی تحت تاثیر این تیم و جو ورزشگاه قرار نگرفتند.

مهدی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد یک بر صفر پیکان برابر تراکتورسازی در تبریز اظهار داشت: به دلیل نتایج بدی که گرفتیم، باید این بازی را می‌بردیم. قبل از این بازی کادر فنی روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کرد و هم‌قسم شده بودیم تا تراکتورسازی را شکست دهیم. اگر این بازی را می‌باختیم قطعا به منطقه خطر نزدیک می‌شدیم و تمام هدف ما این بود که ۳ امتیاز را بگیریم. کادر فنی قبل از بازی به ما گفت که می‌توانیم به برد برسیم، باور بردن در تیم وجود داشت و خوشبختانه ۳ امتیاز مهم گرفتیم.

وی تاکید کرد: خوب دویدیم و خوب تلاش کردیم و تحت‌ تاثیر نام تراکتورسازی و جو ورزشگاه قرار نگرفتیم. در طول بازی هم خوب دفاع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. این درست است که تراکتورسازی در بحث مالکیت توپ شرایط خوبی داشت ولی آنها موقعیت‌های خطرناکی نداشتند. وحید شیخ‌ویسی هم روی دو توپ واکنش‌های خوبی از خودش نشان داد. خدا را شکر که این بازی را بردیم ولی باید در ۴ بازی بعدی هم نتایج خوبی بگیریم تا در جدول چند پله بالا بیاییم.

مومنی درباره عملکردش در این فصل خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل دستم شکست و بعد از اینکه برگشتم ۵ بازی انجام دادم که از ناحیه رباط داخلی مصدوم شدم. این مصدومیت‌ها اذیتم کرد ضمن اینکه تیم هم خوب نتیجه نمی‌گرفت و این موضوع هم آزاردهنده بود. در مجموع فصل بدی را پشت‌سر گذاشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.