بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: شکست برابر سپاهان تلخ و سنگین بود و باید در ۴ بازی پایانی این باخت را جبران کنیم.

روزبه شاه‌علی‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: هرگز تصور نمی‌کردیم که با این نتیجه به سپاهان ببازیم و در این بازی یکی از بدترین بازی‌های سایپا را به نمایش گذاشتیم. در تیم ما بازیکنی نیست که از عملکردش در این بازی راضی باشد، البته چنین شکست‌هایی ممکن است برای هر تیمی اتفاق بیفتد ولی مسئله مهم این است که ما باید در بازی‌های بعدی این باخت شنگین را جبران کنیم. البته ما با یکی از قوی‌ترین تیم‌های لیگ برتر بازی داشتیم و این در حالی است که یک بازی سخت را هم برابر پرسپولیس پشت‌سر گذاشته بودیم.

وی درباره ناراحتی شدید علی دایی و اینکه سرمربی سایپا در بازی دوستانه امروز برابر سرخ‌پوشان پاکدشت، هیچ صحبتی با شاگردانش انجام نداده است، عنوان کرد: ما حتی وقتی در بازی‌های دوستانه هم می‌بازیم علی آقا ناراحت می‌شود و سرمربی ما دوست دارد که در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. در بازی با سپاهان توپ برای ما نچرخید و شکست بدی خوردیم، ما برای دفاع از شخصیت سایپا و خودمان باید بجنگیم و در ۴ بازی پایانی نتایج خوبی بگیریم.

شاه‌علی‌دوست درباره انقادهای صورت گرفته از علی دایی که با چند تغییر تیمش را به میدان فرستاد و حامد فلاح‌زاده را نیمکت نشین کرد، گفت: به هر حال این تصمیمات به مسائل فنی مربوط می‌شود و ما نمی‌توانیم دخالتی در این زمینه داشته باشیم. علی آقا قصد داشت بعد از مدت‌ها به منادی فرصت بدهد ولی متاسفانه شرایط طور دیگری رقم خورد. منادی گلر جوانی است که می‌تواند در آینده این اشتباهات را جبران کند.

هافبک سایپا در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: همه مدعیان شانس دارند ولی به نظر من پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.