بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد که تساوی برابر پرسپولیس نتیجه عادلانه‌ای بود.

زبیر نیک‌نفس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: این یک بازی سخت و سنگین برای ما بود ولی در زمین خودمان دنبال برد بودیم. در نیمه اول عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشتیم و چند موقعیت خوب را هم در طول نود دقیقه از دست دادیم، البته پرسپولیس هم تیم پرقدرتی است و تلاش کرد که به برد برسد. در مجموع فکر می‌کنم که تساوی در این بازی عادلانه بود.

وی درباره عملکرد خوب ذوب‌آهن در ۱۱ بازی گذشته خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم و در نیم‌فصل اول هم خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم. با آمدن علیرضا منصوریان شرایط تغییر کرد و خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم. منصوریان خودش فوتبالیست بوده و ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد، کار کردن با منصوریان لذت‌بخش است.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به وضعیت تیمش در لیگ قهرمانان و اینکه خیلی‌ها معتقدند صعود آنها از گروهشان قطعی است، تصریح کرد: هنوز ۳ بازی دیگر باقی مانده و باید در بازی‌های برگشت هم نتایج خوبی بگیریم. بازی با الوصل هم بسیار مهم است و فکر می‌کنم اگر این بازی را ببریم صعودمان از این گروه قطعی است. هدف ما این است که نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم، در لیگ برتر هم ۵ بازی دیگر در پیش داریم که امیدوارم بهترین نتایج را گرفته و در پایان جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.